    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poszukiwani
    Date: Wed, 28 Feb 2024 17:56:00 +0100

    On Wed, 28 Feb 2024 17:41:24 +0100, Shrek wrote:
    > W dniu 28.02.2024 o 17:27, J.F pisze:
    > I teraz ciekawostka - jak masz wyrok w wkroczeniach, to obecność na
    > ogłoszeniu jest nieobowiązkowa... ale wyroku nie wysyłają (o czym sedzia
    > uprzejmie poinformowała, jak się pytałem czy obecność obwinionego jest
    > obowiązkowa).

    A jakbyś chciał apelować?

    > Pewnie zanim by do mnie przyszli za niezapłaconą grzywnę
    > żeby do aresztu zabrać to by się może i ktoś odezwał... a może nie - nie
    > wiem.

    Kiedys sąd jeszcze specjalne pisemko o tej grzywnie przysyłał, podając
    gdzie wpłacic. No i w ogole grzywna jest zasadna dopiero po
    uprawomocnieniu wyroku.

    > Zobaczymy wysłałem wniosek o uzasadnienie i będę apelował:P W
    > sumie nawet nie wiem gdzie to zapłacić;)

    > Ja na razie dostałem 500 PLN - jaki to przelicznik bo widzę że drugi
    > mniej wisiał a więcej dostał...

    Bo sąd grzywny okresla podając ilość dni i stawkę dzienną.
    Stawki są rózne.

    Ale nie wiem czy to za wykroczenia tez ... Robert może z pamięci cos
    napisze :-)

    J.