  • Data: 2024-02-29 18:16:32
    Temat: Re: poszukiwani
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Feb 2024 17:43:02 +0100, Shrek wrote:

    > Niekoniecznie jesteś. W moim wypadku wyrok zawsze był ogłaszany w innym
    > terminie niż rozprawa główna i obecność na nim nie była obowiązkowa dla
    > nikogo.

    I wyrok nikogo nie interesuje? :-)

    A te twoje sprawy to jakies jednodniowe?

    > W popularnych sprawach mają przygotowane kopyto. Nawet mam podejrzenie
    > graniczące z pewnością, że wyroki wydają tak żeby do uzasadnienia pasowały:P

    Popularne sprawy pewnie pasują do kopyta, no i do popularnego schematu
    ..

    Niedawno to chyba nawet sąd poszedl na całość i skomasował sprawy
    frankowiczów w jedną ... i słusznie, skoro taka sama umowa z jednego
    banku ...
    choc z drugiej strony mógłby się wykazać wydajnoscią i statystyki
    poprawic - tyle spraw załatwionych, tyle uzasadnien szybko napisanych
    :-)

    J.