  • Data: 2024-02-29 18:48:43
    Temat: Re: poszukiwani
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Feb 2024 18:42:02 +0100, Shrek wrote:

    > No interesuje - dlatego stronom powinno się go dostarczyć.

    > Nie. Nawet ta o parkowanie to trzy posiedzenia były - trochę z mojej
    > "winy" - pierwsze nieobecność usprawiedliwiona, drugie rozprawa, trzecią
    > ogłoszenie. Na ogłoszeniu nie było nikogo. Wyrok poznałem z portalu
    > informacyjnego. BTW - to jakieś upośledzone jest - w sumie o terminach
    > też się dowiadywałem z portalu a na pocztę muszę iść (jak wyślą, bo nie
    > zawsze wysyłają) po wezwanie...

    U mnie sędzia poszedl na łatwizne - nie trzeba wysyłac zawiadomienia o
    drugim terminie, bo wyznaczyl i ogłosil na pierwszym.

    W dobie internetu moze i nie trzeba ..

    > Słusznie albo i nie słusznie, bo umowa może i jedna, ale reszta może się
    > w szczegółach różnić.

    W zasadzie nie - umowa to umowa :-)

    > Tak samo większość spraw o wykroczenia się jednak
    > różni mimo tego samego paragrafu i mam wrażenie że w masówce sędziowie
    > po prostu pomijają "niewygodne" szczegóły żeby im uzasadnienia nie psuły.

    Pewnie tak, ale z drugiej strony, w popularnych sprawach - jest
    przepis, jest wykroczenie, ukarać trzeba jest dowód, jest jakiś
    pieniacz ... i kogo interesuje, co on mówi, ukarać trzeba :-)

    J.