  • Data: 2024-02-28 18:00:53
    Temat: Re: poszukiwani
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.02.2024 o 17:56, J.F pisze:

    > A jakbyś chciał apelować?

    To widocznie nie problem sądu - klient nie apelującny mniej awanturujący
    się;) Będę apelował - a o wyroku wiem z portalu informacyjnego, ale
    większość ludzi tam konta nie ma.

    > Kiedys sąd jeszcze specjalne pisemko o tej grzywnie przysyłał, podając
    > gdzie wpłacic. No i w ogole grzywna jest zasadna dopiero po
    > uprawomocnieniu wyroku.

    No właśnie nie wiem... Skoro nawet wyroku nie wysyłają to mam złe
    przeczucia...

    > Bo sąd grzywny okresla podając ilość dni i stawkę dzienną.
    > Stawki są rózne.

    A od czego zależą - od zarobków skazanago? Znaczy jak?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!