  • Data: 2024-02-29 22:19:16
    Temat: Re: poszukiwani
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prawie https://portal.waw.sa.gov.pl/

    > ????
    >
    > Co zobaczę po utworzeniu konta i zalogowaniu przez login gov?
    > Tylko sprawy w których figuruję? Czy jest tam coś jeszcze?

    Zobaczysz sprawy w których figurujesz, postanowienia o terminach
    rozpraw, postanowienia o dostarczenie informacji o niekaralności,
    postanowienia o wezwaniu kogoś na świadka itp, protokoły z rozpraw
    (nawet audio), oraz wyrok. Ale już pism procesowych albo samych
    informacji o karalności, uzasadnienia wyroku, samego wniosku o ukaranie
    już nie. Jak się coś pojawia to dostaniesz maila. Generalnie chyba
    trochę loteria co się pojawia a czego nie ma. Pewnie jest jakaś zasada
    co tam ma być a czego nie ma, ale ja jej nie znam. Dodatkowo generalnie
    musisz złożyć wniosek od dostęp do sprawy, ale jeden odrzucono a mimo to
    miałem dostęp, do innej nie składałem a dostęp uzyskałem z automatu -
    może jest tak że masz z automatu a jak złożyłem wniosek po
    zarejestorwniu to odrzucono bo i tak miałem dostęp automatycznie.
    Ogłólnie to mało intuicyjne jest i chyba nie ma żadnego oficjalnego
    znaczenia - i tak korespondencja idzie pocztą, choć ostatnio widziałem
    przycisk z możliwością złożenia pisma procesowego - wcześniej go nie
    było - nie wiem czemu... Rozbudowali funkcjonalność albo może wnioski
    możesz składać po pierwszej rozprawie (co byłoby bez sensu ale...).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!