  • 1. Data: 2004-04-03 15:37:04
    Temat: pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
    Od: "gosias" <g...@p...gazeta.pl>

    Zakupilam w pewnym hipermarkcie
    (moze powinnam podac nazwe zeby przestrzec innych klientow??!!)
    wiertarke bodajze udarowa (wybaczcie nie znam sie na nazwach tego typu
    sprzetu)
    kilka miesiecy temu
    od tego czasu popracowala moze w sumie kilkanascie godzin i TRZY razy sie
    zepsula
    dzis bylam trzeci raz ( bo jest na gwarancji) zglosic usterke
    i poprosilam o sprzet zastepczy bo przeciez nie moge dokonczyc pracy
    bo wiecznie sie psuje ten sprzet i prace sie przeciagaja
    poniewaz serwis ma 2 tygodnie na naprawe i wiecej czasu nie mam sprzetu jak
    mam
    kiedy pan z obslugi powiedzial ze nie maja na stanie sprzetu zastepczego i
    probowal poslac mnie z niczym (po raz kolejny zreszta)
    poprosilam kierownika
    i czego sie dowiedzialam??
    pan dyrektor powtorzyl ze nie moze mi pomoc bo nie maja sprzetu zastepczego
    aktualnie na stanie
    i ze to tylko ich grzecznosc pozwala na wydawanie takiego sprzetu i nie maja
    takiego obowiazku!
    dodatkowo powiedzial ze jezeli w gwarancji nie ma wzmianki o wymianie
    sprzetu na nowy to oni beda to naprawiac w kolko a nowy sprzet mi nie
    przysluguje!
    pytam wiec jak to? czy nie mam zadnych praw ??

    bardzo prosze o pomoc i porade
    moze jakis link jezeli chodzi o prawo polskie w tej sprawie

    dziekuje bardzo z gory

    Malgorzata Stefanska

  • 2. Data: 2004-04-03 15:48:14
    Temat: Re: pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    gosias wrote:
> [...]
    > przysluguje!
    > pytam wiec jak to? czy nie mam zadnych praw ??

    gwarancja - takie jak ona przewiduje, ale:
    możesz złozyć reklamację z tytułu niezgodności towaru z umową i od razu
    żadać wymiany - ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

    > moze jakis link jezeli chodzi o prawo polskie w tej sprawie

    www.federacja-konsumentow.org.pl

    KG

  • 3. Data: 2004-04-04 13:44:11
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "gosias" <g...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zepsula
    > dzis bylam trzeci raz ( bo jest na gwarancji) zglosic usterke

    Nie baw sie w samodzielne interpretowanie prawa konsumenckiego, bo mozesz
    miec pewien klopot. W kazdym powiatowym miescie jest Rzecznik Praw
    Konsumentow, ktory za to bierze pieniadze, aby udzielil Ci (kazdemu
    konsumentowi) bezplatnej porady prawnej, pomogl w dochodzeniu roszczen, a
    nawet wystapil do sadu...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 4. Data: 2004-04-04 19:10:57
    Temat: Odp: pomocy czy klient nie ma zadnych praw?
    Od: "Mateusz Dr" <n...@w...pl>

    Użytkownik Prefix <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c4p3jp$no7$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    >
    > Nie baw sie w samodzielne interpretowanie prawa konsumenckiego, bo mozesz
    > miec pewien klopot. W kazdym powiatowym miescie jest Rzecznik Praw

    nie w kazdym...nawet w miescie bedacym siedziba wladz wojewodztwa

    mozesz odwiedzic tez Inspekcje Handlowa

    pozdrawiam
    mdr

  • 5. Data: 2004-04-04 19:24:41
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > Konsumentow, ktory za to bierze pieniadze, aby udzielil Ci (kazdemu
    > konsumentowi) bezplatnej porady prawnej, pomogl w dochodzeniu roszczen, a

    a nie orientujesz gdzie go moge w Sopocie znalezc?
    UM ?

    P.

  • 6. Data: 2004-04-04 22:25:52
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > a nie orientujesz gdzie go moge w Sopocie znalezc?
    > UM ?

    poszukaj na www.uokik.gov.pl

    KG

  • 7. Data: 2004-04-05 00:03:03
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw Rokicki"
    <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com> napisał:

    > a nie orientujesz gdzie go moge w Sopocie znalezc?

    informacja telefoniczna pod tel. 913

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 8. Data: 2004-04-05 09:39:15
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Mateusz Dr" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik Prefix <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:c4p3jp$no7$...@n...news.tpi.pl...

    > nie w kazdym...nawet w miescie bedacym siedziba wladz wojewodztwa

    a siedziby wojewodztw ulokowano w miastach nie powiatowych...

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 9. Data: 2004-04-05 12:53:53
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>