  • 741. Data: 2006-08-02 08:34:17
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > A czytajże uważniej! Do obrony.

    masz na mysli przekroczenie granic?
    no to juz - jezlei przekroczenie nie bedzie mialo miesca - bedzie wina
    niedouczonego prokuratpra ale to nie prawo a prokuratora trezba zmienic.
    Zmiana prawa zezwoli na morderstwa w sweitle prawa. Wiecej masz na stronce.

    > Znaczy dobry, czy zły? :->

    no domysl sie :)

    > Wyrok wydają prawnicy, sądy. Ja się chcę móc skutecznie bronić. I tyle.

    i mozesz, przeczytales artykul ktory jest na www.zbigniewziobro.ORG czy
    opierasz swa wiedze na konferencjach ministra?

    P.

    --
    prawie jak rzetelna informacja
    www.ZbigniewZiobro.pl

  • 742. Data: 2006-08-02 08:35:27
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > Jasne. Strzelanie jest nieadekwatne. Powinna zmusić go do zejścia a
    > następnie stanąć do równej walki np. na maczugi. :->

    nie powinna zadzwonic na policje. strzelanie w obronie mienia takiej
    wartosci zawsze bedzie razaca dysproporcja.

    P.

  • 743. Data: 2006-08-02 08:36:09
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):
    > Zycie ludzkie tak, ale życie uczciwego człowieka jest więcej warte niż
    > życie złodzieja...

    zgadza sie, ale co to ma do rzeczy?

    P.

  • 744. Data: 2006-08-02 08:41:57
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):

    > Ale ja nie odwiedzam bandytów i nie utrzymuję z nimi kontaktów
    > towarzyskich. Chyba, że mnie siła zaciągniesz. :->

    wlasnie sie dopusciles pomowienia.
    To popierwsze a po drugie nawet Ci sie w pale nie miesci ilu pojeb.
    ludzi jest w polsce. Byly przpadki ze koles przychodzil na policje
    starac sie o pozwolenie na bron a jako argument za podawal fakt iz
    sasiad go wkurza.

    > Niepotrzebnie przejaskrawiasz.

    nie przejakrawiam tylkpo wysuwam oczywiste wioski, nie mozna byc
    ignorantem w tak waznej sprawie bo do wielu nieszcesc dojdzie. ju znie
    wposminam o zabojstwach pod pretekstem obrony organizowanych przez grupy
    przstepcze. Bo jezlei beda miec wybor albo zabic i uciekac cale zycie
    albo tak zroganizowac morderstwo by wygladalo na obrone (a bedzie to
    banalnie proste) i w rezultacie by prokuratura nie wszczynala
    postepowania to jest raczej oczywiste ze wybiora to drugie

    Postępowanie wyjaśniające w przypadku
    > zejścia oczywiście powinno się odbyć, ale niekoniecznie z ciąganiem
    > broniącego się po sądach.

    ciaganie po sadach jest tylko wprzypadku przekroczenia granic, a nie w
    kazdym wypadku zejscia napadajacego. a jest to dlatego by prokurator
    nie decydowal o tym (na podstawie wytycznych ziobro) a niezawisly sad.
    Bo istnieje dosc realne ryzyko ze ktoregos razu ukreca leb morderstwu.

    P.

  • 745. Data: 2006-08-02 08:43:30
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    R2r napisał(a):
    > Widziałbyś coś niestosownego w tym? A z czyich pieniędzy ten sędzia ma
    > utrzymanie? ;-)

    sedzia a wzbudzać respekt

  • 746. Data: 2006-08-02 08:51:02
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    > wiadomości news:ean5qj$pao$1@inews.gazeta.pl...

    > Art. 17.1.6 Ustawy o Policji wcale nie wymaga, by uciekający w chwili
    > strzału komukolwiek zagrażał. Wystarczy, że istnieje uzasadnione
    > podejrzenie popełnienia jednego z wymienionych w tym artykule
    > przestępstw, a użycie innych ŚPB nie jest możliwe. Uzasadnione
    > podejrzenie było. Innego sposobu zatrzymania uciekającego nie było.

    czytaloes rozporzadzenie dotycace sposobu uzycia broni palnej?

    > A czego tu nie rozumiesz. Bo nie wiem co Ci mam wyjaśniać.

    wynika z tego jasno ze nie musisz zachowac warunku bezpiecznego strzalu
    jezeli sprawa dotyczy sytuacji z pkt 1,3,5,8 tj wtedy gdy jest
    bezposrednio zagrozone zycie. A to dlatego ze masz obowiazek uchronic je
    nie zwazajac na to czy niepotrzebnie skrzywdzisz bandyte bo zycie ofiary
    jest zawsze wazniejsze. Jezlei natomiast jest mowa o pkt 6 czyli
    podejrzanym o rozboj wynika ztego ze w takim przypadku mozesz strzelic
    tylko w bezpiecznym kierunku a skoro takiego nieblo (bo nie bylo) i
    nie bylo zagrozone zycie bezposrednio (pkt 1,3,5,8) to wniosek prosty -
    nie strzelasz. Gdyby natomiast bylol wrozporzadzeniu napisane "przepisow
    ust. 1 nie stosuje sie w sytuacjach o ktorych mowa w art 17 yst 1 pkt
    1,3,5,>6<, 8 wowczas mialbys racje.

    P.

  • 747. Data: 2006-08-02 08:54:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Aa, no ok, czyli jak ktoś do mnie strzeli i nie trafi to mi już nie
    > wolno odpowiedzieć ogniem, bo przecież atakujący już mi nie zagraża?
    > Co za bzdura...

    jezlei zaczyna uciekac nikomu nie zagrazajac a twoj strzal zmierzac
    bedzie do pozbawienia zycia to nie. Wiecej napisalem w dugim poscie
    (rozporzadzenie)

    > NIE ustało, dopóki uciekający nadal był na wolności.

    to ma byc bezposrednie zagrozenie,

    nie zrobił tego, co więcej - próbował
    > przejechać człowieka.

    pomijajac wszystko, T naprawde w to wierzysz? POwiedz mi jak to sobie
    wyobrazasz? wsiadz na motocylk postaw manekina i sprobuj go rozjechac!
    a pozniej wroc i opowiedz jakie wrazenia.

  • 748. Data: 2006-08-02 08:54:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 749. Data: 2006-08-02 08:56:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > jezlei zaczyna uciekac nikomu nie zagrazajac a twoj strzal zmierzac
    > bedzie do pozbawienia zycia to nie. Wiecej napisalem w dugim poscie
    > (rozporzadzenie)

    myslalem ze odpowidam RObertowi T. W kazdym razie wiecej napisalem pod
    jegopostem nizej.

    P.

  • 750. Data: 2006-08-02 09:07:01
    Od: Szmul Szmulewicz <s...@s...com>

    Przemek powiada:

> [...]
    > nie strzelasz. Gdyby natomiast bylol wrozporzadzeniu napisane "przepisow
    > ust. 1 nie stosuje sie w sytuacjach o ktorych mowa w art 17 yst 1 pkt

    Moze przytoczysz caly istotny fragment rozporzadzenia manipulatorze?

    § 3. 1. Policjanci przed użyciem broni palnej są obowiązani:

    1) po uprzednim okrzyku ,,POLICJA" wezwać osobę do zachowania się zgodnego z
    prawem, a w szczególności do natychmiastowego porzucenia broni lub
    niebezpiecznego narzędzia, zaniechania ucieczki, odstąpienia od bezprawnych
    działań lub użycia przemocy;

    2) w razie niepodporządkowania się wezwaniom określonym w pkt 1 zagrozić
    użyciem broni palnej, wzywając: ,,STÓJ - BO STRZELAM";

    3) oddać strzał OSTRZEGAWCZY(podkr. moje) w bezpiecznym kierunku, jeżeli
    wezwania określone w pkt 1 i 2 okażą się bezskuteczne.

    Rozporzadzenie mowi wylacznie o bezpiecznym strzale ostrzegawczym przed
    uzyciem broni palnej.

    Szmul Szmulewicz