  • 21. Data: 2004-12-03 09:34:22
    Temat: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:cop9fh$772$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > A Pan dalej nie mysli..........

    Wystarczy, ze pan za mnie mysli

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 22. Data: 2004-12-03 09:40:52
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifbyhy7mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > ciekawe czy jego matrix jest lepszy od naszego...

    No i kto tu trolluje? dziesiatki epitetów, ublizanie i pomówienia, kazdy
    nastepny posting nie na temat. Prowokowanie, ale nikt nie raczyl
    odpowiedziec na konkretne pytanie o szczegoly zatrzymania tej pani z
    Siemianowic.

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 23. Data: 2004-12-03 09:59:32
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 10:40:52 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

> [...]
    > nastepny posting nie na temat. Prowokowanie, ale nikt nie raczyl
    > odpowiedziec na konkretne pytanie o szczegoly zatrzymania tej pani z

    Pan także nie odpowiedział na konkretne postawione przeze mnie pytanie o
    definicję sprawiedliwości. Więc je tu powtórzę.

    Co to jest sprawiedliwość, o którą tak ambitnie pan walczy?
    Jakie cechy musi mieć wyrok, aby mógł zostac uznany za sprawiedliwy? Jak
    odróżnić wyrok
    sprawiedliwy od niesprawiedliwego? Czy eksmisja na bruk bezrobotnej
    ciężarnej kobiety, która bez podstawy prawnej zajęła prywatny lokal to
    będzie sprawiedliwe, czy nie? Proszę o prostą odpowiedź, bez rozpisywania
    się na temat tego, że przez Żydów i SLD ta kobieta nie ma pracy.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 24. Data: 2004-12-03 10:29:36
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsiffdiaqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    > Co to jest sprawiedliwość, o którą tak ambitnie pan walczy?
    > Jakie cechy musi mieć wyrok, aby mógł zostac uznany za sprawiedliwy? Jak
    > odróżnić wyrok

    Jak pan sie tu wypowiada skoro tego pan nie wie?
    Jako kto?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 25. Data: 2004-12-03 10:43:13
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 11:29:36 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

> [...]
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsiffdiaqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Jak pan sie tu wypowiada skoro tego pan nie wie?

    Jako prawnik, dla którego prawo i sprawiedliwość to dwie różne rzeczy.
    Przypominam, że to pan twierdzi, że wyroki muszą być sprawiedliwe, dlatego
    pytam się jakie cechy musi mieć wyrok, zeby był sprawiedliwy. Czy to takie
    trudne do zrozumienia?

    A co z odpowiedzią na moje pytanie?

    Czy jeżeli bezrobotna ciężarna kobieta zajmuje bez tytułu prawnego lokal w
    czyimś domu to czy eksmitowanie jej na bruk będzie sprawiedliwe czy nie?

    A czy zmuszenie kogoś, by pozwalał w swoim domu mieszkać za darmo dzikiej
    lokatorce tylko dlatego, że jest bezrobotna i w ciąży bedzie sprawiedliwe
    czy nie.

    I uprzedzając: NIe chodzi mi o to czyje rządy doprowadziły do sytuacji że
    ludzie są biedni, głodni, bezdomni, kto zamordował Popiełuszkę ani o to
    dlaczego policja strzela do ludzi. Chodzi mi o konkretne odpowiediz na
    postawione pytania. Odpowiedzi, których pan unika.

    --
    Falkenstein
    skazania.

  • 26. Data: 2004-12-03 10:50:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    muszą
    > sięgać po broń palną i strzelać na oślep w pasażerów i kierowcę, raniąc,
    > zabijając, a kilku policjantów ze Śląska potrafiło zatrzymać samochód w
    inny
    > sposób bez helikoptera. Jaki to był sposób? Może Von
    > Falkenstein-Marcin-Leszek-Osiecki-Lawa i inne istoty chyba nie z tej
    planety
    > też poznają tą nową metodę i przestaną się kłócić o zasadność używania
    > amunicji ostrej podczas zatrzymania samochodu do kontroli drogowej, czy

    :-) nic dodac nic ujac

    P.

  • 27. Data: 2004-12-03 10:58:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    rozpisywania
    > się na temat tego, że przez Żydów i SLD ta kobieta nie ma pracy.

    moze ja powiem, wyrok sprawiedliwy to taki ktory jest oparty na dowodach a
    nie przypuszczeniach.
    Na pewno nie jest wyrokiem sprawiedliwym wyrok wydany przezz pajaca ktory
    nie majac zadnych dowodow
    badz takiej samej wagi dowody po obu stronach zamyka oskarzonego bo :
    "lepiej zamknac potencjalnego gwalciciela/morderce/zlodzieja niz wypuszcic
    do ludzi"

    P.

  • 28. Data: 2004-12-03 11:07:34
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Przemek R. pisze:

    > rozpisywania
    >>

    > moze ja powiem, wyrok sprawiedliwy to taki ktory jest oparty na dowodach a
    > nie przypuszczeniach.

    Cos pan zciemnia...

    Oparcie w dowodach jest daleko niewystarzcajace do tego,
    by wyrok uznac za sprawiedliwy..

    No chocby z ta bezrobotna i wlascicielem..

    dowody sa bezsporne i nikt nie kwestionuje faktow.
    Kobieta mieszka bez tytulu rawnego i jest bezrobotna..

    Ja sadze,z e odpwiedz na oba pytanie jest NIE.

    Nie jest sprawiedliwe "wywalanie na bruk"
    Nie jest sprawiedliwe, by wlasciciel musial utrzymywac innych.

    Boguslaw

  • 29. Data: 2004-12-03 11:14:40
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:opsifhebn0mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    Jak

    > Jako prawnik, dla którego prawo i sprawiedliwość to dwie różne rzeczy.

    Oby coraz mniej takich prawników w Polsce bylo.
    To takie zyczenia na swieta 2004 i Nowy Rok 2005.

    > Przypominam, że to pan twierdzi, że wyroki muszą być sprawiedliwe,

    Podtrzymuje, ze powinny byc.

    > Czy jeżeli bezrobotna ciężarna kobieta zajmuje bez tytułu prawnego lokal w
    > czyimś domu to czy eksmitowanie jej na bruk będzie sprawiedliwe czy nie?

    Powiem tak: Będzie to nieludzkie. Eksmitujący powinien postarać się najpierw
    o lokal zastępczy dla tej pani i powinno to być zabezpieczone decyzją sądu.
    Czym taka eksmisja ciężarnej kobiety na bruk zimą będzie się według pana
    różnić od postępowania hitlerowców w czasie drugiej wojny? Chyba od tamtych
    czasów dźwignęliśmy się na nieco wyższy poziom cywilizacji. Nie sądzi pan,
    że to nie jest jednak polityczny system hitlerowski w Polsce, chociaż wielu
    z tutaj zabierających głos pewnie tak sobie ten system wyobraża i myślą, że
    skoro gestapowcom było wolno mordować niewinnych Polaków, potem stalinowcom,
    to i polskiej policji wolno?

    > A czy zmuszenie kogoś, by pozwalał w swoim domu mieszkać za darmo dzikiej
    > lokatorce tylko dlatego, że jest bezrobotna i w ciąży bedzie sprawiedliwe
    > czy nie.

    j.w.

    > I uprzedzając: NIe chodzi mi o to czyje rządy doprowadziły do sytuacji że
    > ludzie są biedni, głodni, bezdomni, kto zamordował Popiełuszkę ani o to
    > dlaczego policja strzela do ludzi.

    A powinno panu o to chodzić, bo chyba jest pan Polakiem. Jest pan czy nie?

    Dr. Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 30. Data: 2004-12-03 11:15:58
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 11:58:04 +0100, Przemek R.
    pl> napisał:

> [...]
    > zamykaoskarzonego bo :"lepiej zamknac potencjalnego
    > gwalciciela/morderce/zlodzieja niz wypuszcic do ludzi"

    Dobrze. Mamy jeden głos. Wyrok sprawiedliwy to wyrok oparty na
    niepodważalnych dowodach.

    A teraz taki przykład. Faceta oskarzono o zgwałcenie i zamordowanie
    dziewcynki. Dowody takie jak zwykle czyli na dwoje babka wrózyła.

    Wariant 1.
    Sąd nie ma niepodważalnych dowodów więc faceta uniewinnia.

    W tym momencie oskarżony intonuje hymn pod tytułem "Sprawiedliwość
    zwycięzyła" zas rodzina zamordowanego dziecka, wraz z chórem pismaków
    rozpoczyna lamentację na temat "nie ma sprawiedliwości, bo morderca chodzi
    wolny"

    Wariant 2.
    Sąd uważa, że dowody sa wystarczające i skazuje faceta na 25 lat więzienia.

    W tym momencie rodzina dziecka wraz z chórem pismaków intonuje hymn
    "Sprawiedliwość zwyciężyła" zaś skazany w swej ciemnej celi spiewa solo
    lamentację na temat "nie ma sprawiedliwości, bo niewinny siedzi w
    więzieniu"

    No więc gdzie jest ta sprawiedliwość?

    --
    Falkenstein