  • 1. Data: 2004-12-02 17:41:41
    Temat: weksel
    Od: "Falka" <l...@g...pl>

    Witam
    mój dostawca chce, abym mu podpisała weksel "in blanco".
    Powiedzcie, jakie haczyki tkwią w podpisaniu takiego wekla, czy jeśli będę
    wszystko płacić to mimo to w razie np.jakiejś niesnaski między nami, można
    ten weksel wykorzystać przeciwko mnie ?
    Ela

  • 2. Data: 2004-12-02 17:54:25
    Temat: Re: weksel
    Od: ">>torpis<<" <torpis66/beztego/@gazeta.pl>

    Dnia 2004-12-02 (18:41:41) można przeczytać:

    http://www.liwiusz.republika.pl/weksel_umowa.html
    http://www.weksel.pl/
    http://www.profinfo.pl/publikacje/psb/node/node10043
    2.html

    --
    Pozdrawiam,
    "..dokonałem zwrotu o 360 stopni.." cyt. Lech Wałęsa