  • 1. Data: 2004-12-02 17:20:56
    Temat: Wyjazd na pol roku a WKU
    Od: _PepeR_ <p...@w...edu.pl>

    Witam,
    Mam takie pytanko. Koncze w tym roku pierwszy stopien studiow, dokladnie w
    lutym, w marcu bede bronil pracy inz. i zaraz po obronie skladam
    papiery na studia magisterskie na tej samej uczelni i chce na kilka
    miesiecy wyjechac z kraju. Problem jest taki, ze magisterka zaczyna sie od
    pazdziernika czyli formalnie od marca do pazdziernika nie jestem
    studentem.

    Jak to formalnie zalatwic by nie miec problemow z WKU? Wystarczy doniesc
    zaswiadczenie z komisjii rekrutacyjnej ze bede studiowal czy raczej to
    pogorszy sprawe ?

    Ktore roczniki wogole przeniesiono juz do rezerwy i kiedy moj '82 moga
    przeniesc ?

    Pozdrawiam,

    Piotr '_PepeR_' Wojciechowski | "The trouble with being a god is that
    NetAdmin @mlekomat.com.pl | you've got no one to pray to"
    http://peper.eu.org GG: 484520 | -- (Terry Pratchett, Small Gods)
    -----------JID:p...@j...org---------------------
    ----------*no-spam*--

  • 2. Data: 2004-12-03 10:02:05
    Temat: Re: Wyjazd na pol roku a WKU
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "_PepeR_" <p...@w...edu.pl> napisał w wiadomości
    siz.edu.pl...
> [...]
    > pogorszy sprawe ?
    >
    > Ktore roczniki wogole przeniesiono juz do rezerwy i kiedy moj '82 moga

    Przez kilka ostatnich lat wszyscy absolwenci szkol wyzszych (absolwenci z
    danego roku) sa przenoszeni do rezerwy. Odbywa sie to jednak na podstawie
    rozporzadzenia Ministra Obrony Narodowej. W poprzednich latach takie
    rozporzadzenie bylo podpisywane jesienia, a w tym roku juz w czerwcu. Masz
    wiec duze szanse, ze Twoj rocznik takze zostanie przeniesiony do rezerwy,
    ale o tym dowiesz sie w czerwcu 2005... Jesli chodzi o WKU to sam bylem w
    takiej samej sytuacji. W lutym napisalem im iz ciagle studiuje i zalaczylem
    papierek z uczelni ale WKU tego nie chcialo - ich interesowal moj dyplom
    inzyniera i fakt ze ukonczylem studia. To bylo w kwietniu a rozporzadzenie
    Ministra ukazalo sie w pazdzierniku i do tego czasu nikt sie do mnie nie
    odzywal. Zrob tak samo, a w dodatku jesli nie bedzie Cie w kraju to nie
    bedzie Cie jak scigac ;-)

    Pozdrawiam
    the.one

    --
    http://forum.legionowo.org/

  • 3. Data: 2004-12-03 10:44:31
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "the.one" <t...@g...xx> napisał w wiadomości
    > To bylo w kwietniu a rozporzadzenie
    > Ministra ukazalo sie w pazdzierniku i do tego czasu nikt sie do mnie nie
    > odzywal. Zrob tak samo, a w dodatku jesli nie bedzie Cie w kraju to nie
    > bedzie Cie jak scigac ;-)

    Myśli pan, że zaraz będą go ścigać? Pójdzie ktoś z rodziny i powie, że
    dopiero co wyjechał i powinno być OK. To juz chyba nie te czasy w armii,
    kiedy rozstrzeliwali za dezercję, a jezeli ktos bedzie chciał wrócic do
    tamtych czasow, to znow trzeba bedzie terapie korekcyjna uskutecznic.

    Jeszcze za Jaruzelskiego, ale juz w tym roku, kiedy Walesa mial byc
    prezydentem, kolega w służbie czynnej oddalił się samowolnie z jednostki
    wojskowej podczas mojej służby na kompanii. Skłamał mnie i pojechał sobie do
    Wrocławia, a potem do domu. Myśli pan, że ktoś go ścigał? Posiedział sobie w
    domu z żoną i dzieckiem i przyjechał z powrotem za kilka dni z rodzicami.
    Niestety dostał Zakaz Opuszczania Miejsca Zakwaterowania o ile pamiętam na 3
    tygodnie. Mnie też za niego jakoś tam ukarali ZOMZem za to, że pozwoliłem mu
    opuścić jednostkę, ale krótszym.

    Dobrze zrobili teraz, że tych z dziećmi nie biorą do wojska, bo chłopak-mgr
    o mało nie zwariował wtedy z żalu spędzając samotnie trzy weekendy.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.