    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Date: Fri, 03 Dec 2004 10:59:32 +0100

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 10:40:52 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsifbyhy7mg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > No i kto tu trolluje? dziesiatki epitetów, ublizanie i pomówienia, kazdy
    > nastepny posting nie na temat. Prowokowanie, ale nikt nie raczyl
    > odpowiedziec na konkretne pytanie o szczegoly zatrzymania tej pani z
    > Siemianowic.

    Pan także nie odpowiedział na konkretne postawione przeze mnie pytanie o
    definicję sprawiedliwości. Więc je tu powtórzę.

    Co to jest sprawiedliwość, o którą tak ambitnie pan walczy?
    Jakie cechy musi mieć wyrok, aby mógł zostac uznany za sprawiedliwy? Jak
    odróżnić wyrok
    sprawiedliwy od niesprawiedliwego? Czy eksmisja na bruk bezrobotnej
    ciężarnej kobiety, która bez podstawy prawnej zajęła prywatny lokal to
    będzie sprawiedliwe, czy nie? Proszę o prostą odpowiedź, bez rozpisywania
    się na temat tego, że przez Żydów i SLD ta kobieta nie ma pracy.

    --
    Falkenstein
    skazania.