    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Date: Fri, 03 Dec 2004 12:07:34 +0100

    Przemek R. pisze:

    > rozpisywania
    >>

    > moze ja powiem, wyrok sprawiedliwy to taki ktory jest oparty na dowodach a
    > nie przypuszczeniach.

    Cos pan zciemnia...

    Oparcie w dowodach jest daleko niewystarzcajace do tego,
    by wyrok uznac za sprawiedliwy..

    No chocby z ta bezrobotna i wlascicielem..

    dowody sa bezsporne i nikt nie kwestionuje faktow.
    Kobieta mieszka bez tytulu rawnego i jest bezrobotna..

    Ja sadze,z e odpwiedz na oba pytanie jest NIE.

    Nie jest sprawiedliwe "wywalanie na bruk"
    Nie jest sprawiedliwe, by wlasciciel musial utrzymywac innych.

    Boguslaw