    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja w Siemianowicach Śląskich
    Date: Fri, 03 Dec 2004 11:43:13 +0100

    Dnia Fri, 3 Dec 2004 11:29:36 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    napisał:

    > U?ytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    > napisa? w
    > wiadomo?ci news:opsiffdiaqmg13b0@kura4m98.it-net.pl...
    >
    > Jak pan sie tu wypowiada skoro tego pan nie wie?
    > Jako kto?

    Jako prawnik, dla którego prawo i sprawiedliwość to dwie różne rzeczy.
    Przypominam, że to pan twierdzi, że wyroki muszą być sprawiedliwe, dlatego
    pytam się jakie cechy musi mieć wyrok, zeby był sprawiedliwy. Czy to takie
    trudne do zrozumienia?

    A co z odpowiedzią na moje pytanie?

    Czy jeżeli bezrobotna ciężarna kobieta zajmuje bez tytułu prawnego lokal w
    czyimś domu to czy eksmitowanie jej na bruk będzie sprawiedliwe czy nie?

    A czy zmuszenie kogoś, by pozwalał w swoim domu mieszkać za darmo dzikiej
    lokatorce tylko dlatego, że jest bezrobotna i w ciąży bedzie sprawiedliwe
    czy nie.

    I uprzedzając: NIe chodzi mi o to czyje rządy doprowadziły do sytuacji że
    ludzie są biedni, głodni, bezdomni, kto zamordował Popiełuszkę ani o to
    dlaczego policja strzela do ludzi. Chodzi mi o konkretne odpowiediz na
    postawione pytania. Odpowiedzi, których pan unika.

    --
    Falkenstein
    skazania.