  • 71. Data: 2006-02-17 02:39:29
    Temat: Re: poglądy czy przestępstwo
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > To akurat moim zdaniem żaden problem. Uwierzą im tylko głupcy w tej
    > sytuacji.

    Ale glupcy powinni byc manipulowani przez nas, a nie przez kogo innego...

    Abstrahujac - dzis to my jestesmy najczesciej manipulowani przez glupcow...

  • 72. Data: 2006-02-17 08:08:39
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

    > To akurat moim zdaniem żaden problem. Uwierzą im tylko głupcy w tej
    > sytuacji.

    Uwierza masy, zobacz ilu czytelnikow ma Fakt czy Super Express, dla tych mas
    dowody czy badania naukowe nie maja wiekszego znaczenia. Zobacz jak latwo
    bylo na Zachodzie nazwac obozy koncentracyjne "polskimi" i jak latwo moze,
    moglo to wplynac na odbior historii II wojny w spoleczenstwach zachodnich

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 73. Data: 2006-02-17 14:46:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "car" <g...@l...com> napisal w wiadomosci

    > Ale glupcy powinni byc manipulowani przez nas, a nie przez kogo
    innego...

    Jesli nawet, to czy akurat ma to stanowic przestepstwo?

  • 74. Data: 2006-02-17 14:52:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał Wilk [###m...@o...pl.###] napisał:
> [...]
    jak
    > latwo moze, moglo to wplynac na odbior historii II wojny w

    Tutaj wydaje mi się, że trochę nadmiernie demonizuje się ten problem.
    Tak naprawdę, to przecież te obozy miały wiele polskiego. Istotny
    odsetek więzionych w nich i uśmierconych stanowili Polacy. Znajdowały
    się przecież na ziemiach polskich. Natomiast - z tego co się
    orientuję - to nikt tam nie twierdził, ze to Polacy więzili w nich i
    uśmiercali Żydów, Romów i inne nacje.

  • 75. Data: 2006-02-17 17:36:59
    Od: Michał Wilk <m...@o...pl>

> [...]
    > Tak naprawdę, to przecież te obozy miały wiele polskiego. Istotny
    > odsetek więzionych w nich i uśmierconych stanowili Polacy. Znajdowały

    Jednak wtedy byly niemieckie;-)

    > Natomiast - z tego co się
    > orientuję - to nikt tam nie twierdził, ze to Polacy więzili w nich i
    > uśmiercali Żydów, Romów i inne nacje.

    Wiesz, wystarczy rozpuscic wiesc - "polskie obozy", a motloch w Europie
    sobie to zakoduje i bedzie myslal, ze to Polacy je stworzyli.

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 76. Data: 2006-02-17 18:12:18
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Michał Wilk [###m...@o...pl.###] napisał:

    > Wiesz, wystarczy rozpuscic wiesc - "polskie obozy", a motloch w
    Europie
    > sobie to zakoduje i bedzie myslal, ze to Polacy je stworzyli.

    Nie wydaje mi się.

  • 77. Data: 2006-02-17 19:40:04
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Nie wydaje mi się.

    To dlaczego nie niemieckie skoro oni je zbudowali.Teraz chyba
    przesadziłeś.Dodanie do rzeczownika "obozy" przymiotnika polskie i
    jednozancznie sugeruje ,że są to właśnie polskie obozy zbudowane i
    "administrowane" przez Polaków.
    Jakoś nikt nie wpadnie na pomysł nazywać je francuskimi,czeskimi czy
    włoskimi.Weź po uwagę ,że o tych obozach uczą małe dzieci w szkołach,i co
    mówią w kanadzie - polski obóz w którym mordowano Żydów - i co pojedziesz
    tam do Kanady i jak będziesz przekonywał najpierw dzieci ,a późnie już
    dorosłych ,że to niezręczna gra słów ? A około dwóch lat temu widziałem
    reportaż z pobytu młodzych ludzi z Izraela na terenie Oświęcimia. Wiesz co
    mówiła młoda dziewczyna ,? : powiedział ,że dopiero teraz zrozumiała ,gdy
    jej to dokładnie wyjaśniono ,że to niemiecki obóz zabudowany na terenie
    Polski ,bo przeddtem myśłała ,że to polski obóz.
    barakuda

  • 78. Data: 2006-02-17 20:22:09
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "barakuda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Konkretnie ten historyk publicznie / zrozumiałem ,że słowem żywym i
    pisanym
    > / zaprzecza istnieniu obozów koncentracyjnych i zaprzecza istnieniu
    komór
    > gazowych w których zagazowywano ludzi.
    > Moim zdaniem wypowiadanie takich stwierdzeń nie jest wypowiadaniem czy
    > przedstawianiem swoich poglądów, a jest po prostu zwykłym
    przestępstwem
    > nazwanym "kłamstwem oświęcimskim" i dziwię się ,że wśród tylu
    uczestników z
    > tytułami profesorskim ,nie znalazł się żaden, który to jasno i po

    przelicz sobi najpierw "moc przerobowa" krematorium w oswiecimiu oraz
    komor gazowych w brzezince, a potem podaj nam konkrety.
    czekam niecierpliwie na dane, a potem pogadamy o tym kto jest "klamca
    oswiecimskim".

    --
    pozdro
    ape

  • 79. Data: 2006-02-17 21:25:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Wilk wrote:

    > Wiesz, wystarczy rozpuscic wiesc - "polskie obozy", a motloch w Europie
    > sobie to zakoduje i bedzie myslal, ze to Polacy je stworzyli.

    Eeetam.

  • 80. Data: 2006-02-18 09:06:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > komor gazowych w brzezince, a potem podaj nam konkrety.
    > czekam niecierpliwie na dane, a potem pogadamy o tym kto jest "klamca

    zabijano nie tylko w krematoriach i nie tylko w obozie