  • 1. Data: 2006-02-14 22:19:13
    Temat: Czy jestem zwolniony z kosztów?
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Witam,
    posiadam wyrok w którym jest taki punkt:
    "7. Nakazuje pobrać od pozwanego (imię i nazwisko) na rzecz Skarbu Państwa
    kwotę 200 zł tytułem wpisu od którego powódka była zwolniona, kwotę 80zł
    tytułem opłaty od eksmisji i kwotę 20 zł tytułem kosztów korespodencji,
    łącznie kwotę 300 zł"
    I teraz moje pytanie czy jestem zwolniony z kosztów egzekucji eksmisji?
    Byłem dziś u prawnika i komornika. Komornik powiedział, że muszę zapłacić
    około 800zł od pomieszczenia, a prawnik powiedział że jestem zwolniony i
    abym zmienił komornika. Proszę powiedzcie kto ma racje bo już w tym się
    pogubiem.

    Pozdrawiam Marcin

  • 2. Data: 2006-02-15 07:53:33
    Temat: Re: Czy jestem zwolniony z kosztów?
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    psycho napisał(a):
> [...]
    > około 800zł od pomieszczenia, a prawnik powiedział że jestem zwolniony i
    > abym zmienił komornika. Proszę powiedzcie kto ma racje bo już w tym się

    Jeśli byłeś zwolniony od kosztów w postępowaniu sądowym, to jesteś też w
    egzekucyjnym.- art.771 kpc. Weź z sądu odpis postanowienia o zwolnieniu
    z kosztów sądowych i przedstaw go komornikowi. Ale dlaczego "powódka"? :)

    KG

  • 3. Data: 2006-02-15 08:29:10
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Użytkownik "kam" napisał:
    > Jeśli byłeś zwolniony od kosztów w postępowaniu sądowym, to jesteś też w
    > egzekucyjnym.- art.771 kpc. Weź z sądu odpis postanowienia o zwolnieniu
    > z kosztów sądowych i przedstaw go komornikowi.
    Wielkie dzięki dużo mi to wyjaśniło

    > Ale dlaczego "powódka"? :)
    heh a myślałem że nikt nie zauważy:), moja mama

  • 4. Data: 2006-02-15 14:45:18
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > I teraz moje pytanie czy jestem zwolniony z kosztów egzekucji eksmisji?

    a jak jest w postanowieniu o zwolnieniu od kosztow??? zwolnienie częsciowe
    czy calkowite ???

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-02-15 17:57:59
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Lookasik":

    > a jak jest w postanowieniu o zwolnieniu od kosztow??? zwolnienie częsciowe
    > czy calkowite ???

    całkowite,
    jutro jade po odpis, czeka się na niego 14dni i jest bezpłatnie wydawany
    (zdziwiłem się).

    Pozdrawiam Marcin

  • 6. Data: 2006-02-15 18:07:02
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    psycho napisał(a):

    > jutro jade po odpis, czeka się na niego 14dni

    ile???

    > i jest bezpłatnie wydawany (zdziwiłem się).

    przecież jest zwolnienie od kosztów :)

    KG

  • 7. Data: 2006-02-15 18:23:26
    Od: "psycho" <h...@o...pl>

    Użytkownik "kam" napisał:

    > ile???

    przez telefon Pani z sądu powiedziała, że do 14 dni. A powinni na
    miejscu?:).
    Mam jeszcze jedno pytanie a właściwie dwa jak jest z pomieszczeniem
    tymczasowym?
    Czy należy "go" zameldować czy wystarczy jakaś umowa?
    I czy jest jakiś okres który musimy mu zagwarantować to pomieszczenie
    tymczasowe? np.: 2miesiące a może wystarczy 3 dni:)

    p.s.
    Dzięki kam jeszcze raz. (dzwoniłem do komornika a czytał ten wyrok z 15 razy
    i twierdził, żę nie zauważyl:P)