  • 1. Data: 2006-02-14 20:57:07
    Temat: trzy dni na podanie adresów świadków
    Od: konycek <k...@o...pl>

    w piątek (10-02-2006) na rozprawie oskarżyciel (Urząd Skarbowy) wniósł o
    powołanie nowych świadków ale nie znał ich adresów domowych i zasugerował
    aby wysłać wezwania na dres firmy w której pracują. Sąd się nie zgodził i
    wyznaczył trzydniowy termin oskarżeniu na dostarczenie adresów prywatnych.
    Kiedy upływa ten trzydniowy termin?

    Dzisiaj pracownik rzeczonego Urzedu Skarbowego ot tak sobie zadzwonił !!! do
    firmy o podanie adresów tych ludzi, oczywiście odmówiliśmy udzielenia tej
    informacji na telefon. Czy grożą za tę odmowę jakieś konsekwencje?

  • 2. Data: 2006-02-14 21:02:24
    Temat: Re: trzy dni na podanie adresów świadków
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2006 21:57:07 +0100, konycek napisał(a):

    > Czy grożą za tę odmowę jakieś konsekwencje?

    Nie, i bardzo dobrze, że odmówiliście. Zresztą - sam Urząd Skarbowy raczej
    do nie jest władny ustalania adresów.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-02-14 21:18:08
    Od: konycek <k...@o...pl>

    scream wrote:

    > sam Urząd Skarbowy raczej
    > do nie jest władny ustalania adresów.

    To ciekawe !? urząd skarbowy prowadził postepowanie,wzywał i przesłuchiwał
    swiadków, postawił akt oskrażenia i wystepuje na rozprawie jako oskarzyciel
    więc jak jest podstawa tego, że nie jest władny ustalania adresów swiadków
    których chce powołać -myslę, że zwrócą się o te dane na piśmie, a ponieważ
    podlegam szczególnemu nadzorowi podatkowemu i mam cały czas US w firmie i
    mam go sczerze dosyć to z czystej przekory chaciałbym im mądrze odmówić.

  • 4. Data: 2006-02-14 21:41:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2006 22:18:08 +0100, konycek napisał(a):

    > więc jak jest podstawa tego, że nie jest władny ustalania adresów swiadków

    Niestety, pomyliłem się :(
    Mały research i oto rozwiązanie Twojego problemu:
    http://www.giodo.gov.pl/373/id_art/1485/j/pl/

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-02-14 22:05:36
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    scream wrote:

    > Niestety, pomyliłem się :(
    > Mały research i oto rozwiązanie Twojego problemu:
    > http://www.giodo.gov.pl/373/id_art/1485/j/pl/

    No tak ale czy dokładnie to przeczytałeś, czy urząd skarbowy prowadzi
    postępowanie przeciwko firmie do której się zwrócił o te dane ? jeżeli tak
    to musi firma podać - choć na telefon nie musi /może mieć wątpliwości kto
    pyta ???/,a jeżeli nie prowadzi takiego postępowania to dobrze firma zrobiła
    ,że odmówiła.
    nie wynika to jasno z zadanego pytania.

    barakuda

  • 6. Data: 2006-02-14 22:12:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    scream [###n...@p...pl.###] napisał:

    Pozostaje kwestia telefonicznego załatwienia tego typu sprawy. moim
    zdaniem minimum to faks. W zasadzie pismo.

  • 7. Data: 2006-02-14 22:13:07
    Od: konycek <k...@o...pl>

    barakuda wrote:

> [...]
    > to musi firma podać - choć na telefon nie musi /może mieć wątpliwości kto
    > pyta ???/,a jeżeli nie prowadzi takiego postępowania to dobrze firma
    Oskarzony jest były prezes zarządu o to, że prowadził w ramach Spółki
    nielegalną działalność (art 107 par 1 kks). Spółka nie ma żadnego kontaktu
    z byłym prezesem i nic nie wie o toczącej się sprawie. Telefon z US to było
    totalne zaskoczenie.