  • 1. Data: 2005-12-16 19:04:51
    Temat: podatek
    Od: logarytm<n...@p...onet.pl>

    Płatnik bezprawnie odprowadził do US część mojej wypłaty na poczet podatku
    dochodowego. Mam oczywiste dowody. Jak sie o tym dowiedziałem było już
    przedawnione żądanie zwrotu ( 5 lat). Przegrałem ssprawę w trybie
    aministracyjnym. Czy jest szansa na odzyskanie kasy w trybie cywilnym. Jeżeli
    tak, to prosze o wskazówki.
    pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2005-12-16 21:57:03
    Temat: Re: podatek
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "logarytm" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Płatnik bezprawnie odprowadził do US część mojej wypłaty na poczet podatku
    > dochodowego. Mam oczywiste dowody. Jak sie o tym dowiedziałem było już
    > przedawnione żądanie zwrotu ( 5 lat).

    Jakiego zwrotu ? Przeciez on odprowadzil tylko ZALICZKE. Nawet, jesli
    zawyzona to na koniec roku rozliczales sie SAM. Wiec w czym problem ?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-12-17 10:02:10
    Od: logarytm<n...@p...onet.pl>

    Nie wtym rzecz. Proszę zufać przedstawionemu stanowi faktycznemu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2005-12-17 10:11:27
    Od: logarytm<n...@p...onet.pl>

    Nie wtym rzecz. Proszę zaufać przedstawionemu stanowi faktycznemu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-12-17 14:28:39
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Nie wtym rzecz. Proszę zaufać przedstawionemu stanowi faktycznemu.

    Radzilbym potrenowac pisanie ze zrozumieniem, lub używać mniej grzybków.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-12-17 18:50:04
    Od: logarytm<n...@p...onet.pl>

    Ale co mam Ci wytłumaczyć, przecież nie będę rozwodził na kilka stron. Sprawa
    dotyczy korekty pitu sprzed kilku lat. Przypadkowo dowiedziałem się, że w roku x
    płatnik odprowadził podatek od kwoty, która opodatkowaniu nie podlega. Izba
    Skarbowa przyznała mi rację, lecz odmówiła stwierdzenia nadpłaty podatku w
    związku z przedawnieniem żądania. A o fakcie, że odprowadził i, że się się
    przedawniło dowiedziałem się przypadkowo po okresie przedawnienia. W związku z
    przedawnieniem żądania w trybie administracyjnym sprawa jest zamknięta.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2005-12-17 21:33:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Radzilbym potrenowac pisanie ze zrozumieniem,

    ROTFL

    > lub używać mniej grzybków.

    A jakich ty używasz, że taką bzdurkę palnąłeś? ;)

  • 8. Data: 2005-12-18 11:36:01
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Ale co mam Ci wytłumaczyć, przecież nie będę rozwodził na kilka stron.

    Tu nalezy precyzyjnie przedstawiać problem. Jek sie nie chcesz 'rozwodzic'
    to odpowiedzi nie otrzymasz.

    Zrobie ci łaske i ci odpowiem. Nie masz żadnych podstaw do procesu
    cywilnego.
    A pity trzeba byslo sobie sprawdzac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2005-12-19 09:16:57
    Od: logarytm<n...@p...onet.pl>

    Panie Andrzeju dziekuję za życzliwość i proszę o opinię, nie zważając na to
    badziewie....

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2005-12-19 12:56:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    logarytm wrote:
    > Panie Andrzeju dziekuję za życzliwość i proszę

    Rany, ale wazelina... ;)

    > o opinię, nie zważając na to
    > badziewie....

    Jak się przedawniło, to się przedawniło - ja tam na podatkach się nie
    znam i w ogóle wszelka księgowość budzi we mnie obrzydzenie.

    ATSD to od podatków jest specjalistyczna grupa.