  • 1. Data: 2005-12-16 18:20:49
    Temat: wypowiedzenie, a umowa o pracę na czas nieokreślony
    Od: "XHS" <B...@k...pl>

    Witam, mam pytanko.
    Jaki jest minimalny okres wypowiedzenia dla pracownika zatrudnionego na
    umowę o pracę na czas nieokreślony?
    Czy reguluje to kodeks pracy?

    W firmie gdzie pracowałem - przysługuje 2 tygodnie jedynie, wydaje mi się,
    że powinien być przynajmniej miesiąc?

    z góry dzięki.

  • 2. Data: 2005-12-16 18:52:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    XHS napisał(a):

    > Jaki jest minimalny okres wypowiedzenia dla pracownika zatrudnionego na
    > umowę o pracę na czas nieokreślony?
    > Czy reguluje to kodeks pracy?

    Art. 36 kp.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."