  • 1. Data: 2005-12-16 18:19:59
    Temat: K o n s e k w e n c j e ulaskawienia Sobotki.
    Od: CC <o...@i...pl>

    Ułaskawienie Sobotki przez Kwasa ma konkretne konsekwencje dla
    wszystkich skazanych w Polsce na podobne wyroki.

    Otóż stosując konstytucyjną zasadę równości wszystkich obywateli wobec
    prawa mają oni uzasadnione podstawy aby wystąpić do każdego prezydenta
    Polski o ułaskawienie.

    W wypadku braku uzyskania ułaskawienia powinni zaskarżyć tą decyzję do
    sądu i oczekiwać oczywistego wyroku.

    ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    i trzymac ja na smyczy ###

    CC

    "Obywatelskie nieposluszenstwo".

    http://obnie.w.interia.pl

  • 2. Data: 2005-12-16 18:30:15
    Temat: Re: K o n s e k w e n c j e ulaskawienia Sobotki.
    Od: "PAVEL" <p...@o...pl>

    > W wypadku braku uzyskania ułaskawienia powinni zaskarżyć tą decyzję do
    > sądu i oczekiwać oczywistego wyroku.

    ROTFL

  • 3. Data: 2005-12-16 18:40:14
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    ale bzdury opowiadasz....

    primo.. a co to sobotka pierwszy ulaskawiony???
    secundo.. kazdy skazany ma prawo wystapic do prezydenta o ulaskawienie

    pozdr

  • 4. Data: 2005-12-16 18:51:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    CC napisał(a):

    > W wypadku braku uzyskania ułaskawienia powinni zaskarżyć tą decyzję do
    > sądu i oczekiwać oczywistego wyroku.

    A jak ten oczywisty wyrok miałby brzmieć?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 5. Data: 2005-12-16 19:13:48
    Od: "f_idiechi" <f...@g...pl>

    Johnson <j...@n...pl> wrote in

    > A jak ten oczywisty wyrok miałby brzmieć?

    w pkt. 1 skazuje na 20 lat sobotke
    w pkt. 2 zaprowadza porzadek w calym kraju

  • 6. Data: 2005-12-16 20:46:48
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "f_idiechi" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Johnson <j...@n...pl> wrote in

    > w pkt. 1 skazuje na 20 lat sobotke
    > w pkt. 2 zaprowadza porzadek w calym kraju

    w pkt. 3 uprasza się o nieodstawianie leków...

  • 7. Data: 2005-12-16 22:04:51
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-12-16 19:19 CC napisał(a):
> [...]
    > Polski o ułaskawienie.
    >
    > W wypadku braku uzyskania ułaskawienia powinni zaskarżyć tą decyzję do

    A to czemu? Kwaśniewski może powiedzieć "bo to był mój kolega" i co z
    tego? Nie musi się nikomu tłumaczyć i nie ponosi żadnej
    odpowiedzialności oprócz tej przed Bogiem, Ludem (tfu) i Historią.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/