  • 11. Data: 2005-04-02 21:41:35
    Temat: Re: pod co podlega taka praktyka (uokik ? k.c. ?)
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    news napisał(a):

    > ale telefoia komorkowa takze zostala uznana za usluge o charakterze
    > powszechnym - wynika to z definicji okreslonych w P.T.

    Nie. Powszechność została bez zmian. To, o czym myślisz, to publicznie
    dostępne usługi telekomunikacyjne/telefoniczne.

    M.

  • 12. Data: 2005-04-02 21:42:51
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    news napisał(a):
    > witam,
    > pewna firma telekomunikacyjna oferuje usluge (zaluzmy ze powszechna),
    > prowadzi szeroko zakrojona konkretna kampanie reklamowa, oferowane
    > uslugi okresla stosownym publikowanym regulaminem itp. itd - a jednak
    > nie wywiazuje sie z oferty i odmawia (wybranemu podmiotowi) swiadczenia
    > uslugi (tej konkretnej). zaznaczam, ze zainteresowany podmiot spelnia
    > wszystkie regulaminowe wymogi, pisemnie okreslone w regulaminie, prawie
    > telekomunikacyjnym...

    możesz w jasny sposób napisać, kto i co popsuł? Ułatwi to rozwiązanie
    problemu.

    > nadmieniam, ze nie chce chwilowo korzystac z powolanych do tego celu
    > instytucji lecz w przemyslany sposob wykorzystac droge reklamacyjna (i
    > ją wyczerpac), potem czas na skargi, urzedy, sądy itp.

    reklamacje możesz składać, będąc abonentem. nie wcześniej.

    M.

  • 13. Data: 2005-04-02 22:00:59
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "news" <color@#wytnij.to#gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > ale telefoia komorkowa takze zostala uznana za usluge o charakterze
    > powszechnym - wynika to z definicji okreslonych w P.T.

    Przeczytaj jeszcze raz mojego posta. Uslugi o charakterze powszechnym
    swiadczy operator wyznaczony przez URTiP. Takim operatorem jest obecnie
    TYLKO TPSA!

  • 14. Data: 2005-04-02 22:05:14
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Heming napisał(a):

    > Przeczytaj jeszcze raz mojego posta. Uslugi o charakterze powszechnym
    > swiadczy operator wyznaczony przez URTiP. Takim operatorem jest obecnie
    > TYLKO TPSA!

    Jeszcze nie. Na razie posiłkujemy sie art. 221 ust.4 PT:

    Do czasu wyłonienia przedsiębiorców telekomunikacyjnych wyznaczonych do
    świadczenia usługi powszechnej, obowiązek świadczenia tej usługi
    wykonuje przedsiębiorca, który na podstawie dotychczasowych przepisów
    został uznany za operatora publicznego o znaczącej pozycji rynkowej w
    zakresie świadczenia usług telefonicznych w stacjonarnych publicznych
    sieciach telefonicznych.

    M.

  • 15. Data: 2005-04-02 23:08:20
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Maciej Bebenek wrote:
> [...]
    > został uznany za operatora publicznego o znaczącej pozycji rynkowej w
    > zakresie świadczenia usług telefonicznych w stacjonarnych publicznych

    Wszystko jasne :)

    Pamietasz post na pmt jakis miesiac temu, w ktorym to Zarzad podjal
    decyzje o nie rozpatrywaniu wniosku o podpisanie porozumienia w sprawie ? :)

    =^;^= [ [xywa][małpa][xywa].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 16. Data: 2005-04-03 23:04:32
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):
    > Nie. Powszechność została bez zmian. To, o czym myślisz, to publicznie
    > dostępne usługi telekomunikacyjne/telefoniczne.

    Faktycznie... masz racje.
    Pzdr.