  • 1. Data: 2005-03-30 19:06:00
    Temat: odmowa przyjęcia rachunku
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

    zakazano mi wstępu do biura (bo poszedłem do konkurencji)
    chce osobiście zanieść zachunek za umowe o dzieło
    - czy mogę normalnie wejsc czy poprosić prezesa do okna?
    - czy prezes może mnie wywalić i nie odebrać rachunku?
    co wtedy zrobic?

  • 2. Data: 2005-03-30 19:45:11
    Temat: Re: odmowa przyjęcia rachunku
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "kuba D." <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - czy mogę normalnie wejsc czy poprosić prezesa do okna?
    > - czy prezes może mnie wywalić i nie odebrać rachunku?

    Słyszałeś o poczcie?

    vertret

  • 3. Data: 2005-03-30 21:28:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > - czy mogę normalnie wejsc czy poprosić prezesa do okna?
    > - czy prezes może mnie wywalić i nie odebrać rachunku?

    Zakaz wstępu do biura nie może obejmować pomieszczeń normalnie
    dostępnych dla publiczności. A więc korytarzy czy biura podawczego albo
    sekretariatu, bo w różnych miejscach petentów się przyjmuje. Zakaz
    takowy może tylko i wyłącznie dotyczyć tej części firmy, która nie jest
    dostępna dla ogółu. To tak, jakby właściciel sklepu spożywczego zakazał
    pracownikom wstępu do sklepu. Zakaz wydać może, ale będzie on się tyczył
    tylko części służbowej. Zakupów im zabronić robić nie może.

    Zwłaszcza, ze z tego co pisałeś, to nie jest Twój pracodawca, tylko
    łączy Was jakaś cokolwiek wątpliwa umowa cywilno-prawna (zakładam, że
    nadal piszesz o tej umowie o dzieło, co to jest zleceniem z zasady).