  • 1. Data: 2005-03-30 21:05:13
    Temat: Prawo autorskie a nagranie plyty
    Od: "Kubaz" <k...@t...pl>

    Witam
    Jak sie ma sprawa prawa autorskiego, gdy chcialbym nagrac w domowym studio
    plyte, na ktorej gralbym utwory np. Beethovena, Mozarta i innych klasykow?
    Gdzie znajde wzmianke o tym, co dokladnie mozna grac bez placenia jakis
    tantiemow a co nie?

    --
    Kubaz

  • 2. Data: 2005-03-30 23:33:09
    Temat: Re: Prawo autorskie a nagranie plyty
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]
    > Gdzie znajde wzmianke o tym, co dokladnie mozna grac bez placenia jakis

    im juz nie musisz placic :)
    prawo autorskie i prawa pokrewne

  • 3. Data: 2005-03-31 04:43:28
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2005 01:33:09 +0200, news.tpi.pl napisał(a):

    > im juz nie musisz placic :)
    > prawo autorskie i prawa pokrewne

    ale wykonawcom może tak :))
    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-03-31 08:20:12
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > ale wykonawcom może tak :))

    jakim wykonawcom? w ustawie pisze... komu

  • 5. Data: 2005-03-31 09:59:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jakim wykonawcom? w ustawie pisze... komu

    jest "napisane" jak juz :-)

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 6. Data: 2005-03-31 15:19:36
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > jest "napisane" jak juz :-)

    ja zwyklym prosty informatyk jestem a nie polonista :)
    ale co racja to racja napisane jak byk :)