  • 1. Data: 2005-10-15 17:18:56
    Temat: poborca skarbowy
    Od: "Artur" <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy poborca skarbowy moze wreczyc wezwanie do stawienia sie w urzedzie
    skarbowym w rece moich sasiadow? Wezwanie nie bylo umieszczone w zadnej
    kopercie, wiec inne osoby mogly cala tresc przeczytac. Nie chodzi tu o wielkie
    pieniadze, a jedynie o mandat ktory nie jest w calosci zaplacony. Jednak
    interesuje mnie to czy wezwanie moze byc w taki sposob dostarczane do
    zainteresowanego? Prawo powinno to w jakis sposob regulowac.

  • 2. Data: 2005-10-15 18:36:29
    Temat: Re: poborca skarbowy
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > interesuje mnie to czy wezwanie moze byc w taki sposob dostarczane do
    > zainteresowanego? Prawo powinno to w jakis sposob regulowac.

    Nie może. U mnie ze Spóldzielni mieszkaniowej nawet jak roznoszą
    korespondencję w formie druków i jak nie ma jakiegoś lokatora, to dają
    sąsiadom za pokwitowaniem, ale przedtem wkładają do koperty i zaklejają

  • 3. Data: 2005-10-15 18:53:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Artur" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5af6.00000aa2.43513a00@newsgate.onet.pl...

    Nie może czegoś takiego robić. Na podstawie art. 43 kpa mógł pismo
    pozostawić sąsiadowi, ale w kopercie. Pytanie, czy sąsiad pisma nie
    otwarł z ciekawości.