  • 1. Data: 2005-10-15 14:55:01
    Temat: Sąsiad trzyma indyki przy moim płocie :)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    No właśnie :) Willowa dzielnica, małe 8-arowe działki a sąsiad trzyma
    indyki tuż pod płotem - płot jest jedną ze ścian kojca. Dotychczas było
    to uciążliwe - ptaki śmierdzą i gulgają. Robiąc sobie grilla człowiek
    czuł się jak w gospodarstwie agroturystycznym. ;) No trudno. Natomiast
    teraz jest ptasia grypa. :( Jak wiemy z człowieka na człowieka się
    nie przenosi. Mógłbym spać spokojnie, tyle że de facto teraz to jest
    na pierwszej linii zagrożenia, bo ptaki są wręcz bliżej mojego domu
    niż domu sąsiada.

    Weszło rozporządzenie: http://wiadomosci.onet.pl/1180217,11,item.html

    Podejrzewam, że to jest ten moment, żeby pozbyć się indyków. ;) Pytanie:
    gdzie zgłosić fakt trzymania tego drobiu na otwartej przestrzeni?
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem

  • 2. Data: 2005-10-15 15:07:00
    Temat: Re: Sąsiad trzyma indyki przy moim płocie :)
    Od: scream <n...@p...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > Podejrzewam, że to jest ten moment, żeby pozbyć się indyków. ;) Pytanie:
    > gdzie zgłosić fakt trzymania tego drobiu na otwartej przestrzeni?

    Najpierw do straży miejskiej.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-10-15 15:32:46
    Od: "szlovak" <a...@o...pl>

    Samotnik napisał(a):

    > Jak wiemy z człowieka na człowieka się
    > nie przenosi.

    chyba się jednak przenosi

    Adam

  • 4. Data: 2005-10-15 16:00:49
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <a...@o...pl> napisal(a):

    > chyba się jednak przenosi

    No właśnie podobno nie. Specjaliści boją się natomiast, że się zmutuje z
    normalnym wirusem i zacznie...

  • 5. Data: 2005-10-15 16:14:51
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Weszło rozporządzenie: http://wiadomosci.onet.pl/1180217,11,item.html

    A gdzie to rozporzadzenie opublikowano, i jaka mial delegacje ustawowa
    minister do wydania takiego rozporzadzenia?

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2005-10-15 16:16:50
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <s...@s...pl> napisal(a):

    > A gdzie to rozporzadzenie opublikowano, i jaka mial delegacje ustawowa
    > minister do wydania takiego rozporzadzenia?

    Opublikowano zapewne w stosownym dzienniku urzędowym. ;)

  • 7. Data: 2005-10-15 17:45:22
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    Samotnik wrote:

> [...]

    Na onecie

    > i jaka mial delegacje ustawowa

    Jego kumpel jest administratorem portalu. Delegowal mu uprawnienia
    "Creator" w sekcji "news".

    Moj sasiad ma na nazwisko "Ges" wiec od poniedzialku ma siedziec w domu.

    :)
    Jacek