  • 41. Data: 2007-10-03 07:59:11
    Temat: Re: pobicie nieletniego
    Od: "Paweł" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek_P" <W...@c...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:fduhmt$96l$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

> [...]
    > obowiazuja go zadne granice, a "Frugo nalezy sie bez ograniczen".

    > Dawniej zarobilby od grupy kilka razy po gebie, w razie nawrotow dostalby
    > kilka razy z buta i wyleczonoby go raz dwa. Teraz taki gowniarz
    > terroryzuje
    > otoczenie, a wszyscy mu ustepuja. No to dlaczego mialby sie zmieniac?
    > Otoczenia wokol niego sie zmienia, a kilku tzw.psychologow robi wode
    > z mozgu. "Godnosciowe" swiry rzadza otoczeniem z aprobata
    > rownie "godnosciowych" kretynow ustanawiajacych przepisy. Tylko dziwnym
    > trafem nikt sie nie przejmuje godnoscia ofiar, tylko tych zuli.
    piszesz z sensem

  • 42. Data: 2007-10-03 08:24:28
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "sotb" <s...@n...netu> napisał w wiadomości

    > Ale co ja mam zauwazac, przeciez to nie moje dziecko? Dzialo sie przez
    > 4lata i tacie nie przeszkadzalo to do momentu kiedy spotkal szczeniaka sam
    > na sam? Nie wiem czy masz dzieci, pewnie nie bo nie wyobrazam sobie zebys
    > przez 4lata nie poruszyl nieba i ziemi gdyby twojemu dziecku sie cos
    > dzialo, tylko czekal z zalozonymi rekami a potem bohatersko zlomotal
    > dzieciaka.

    I znowu proponuję żebyś się zapoznała ze wszystkimi odpowiedziami
    wątkotwórcy, a nie tylko pobieżnie.
    A'propos dzieci - mam dwójkę. Sam w wieku czterech lat zostałem, bez żadnej
    przyczyny, uderzony kijem w twarz przez gówniarza, którego namówił do tego
    inny, jeszcze starszy. I co? Wybili mi mleczaka, a moi starzy nawet palcem
    nie kiwnęli. Do dziś czuję żal do ojca, że nic nie zrobił.
    Uważam, że łomot, który spuścił zmakow gówniarzowi był jedyną słuszną drogą
    po czterech latach proszenia się różnych nauczycielek i rodziców gówniarza i
    sam nie wiem kogo tam jeszcze.

    SOTB

  • 43. Data: 2007-10-03 08:43:12
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Mon, 1 Oct 2007 16:45:27 +0200, Andrew napisał(a):

    > Dostaniesz odsiadkę - mam nadzieję że bez zawieszenia.

    A ja mam nadzieje, ze dobierze sie kiedys do twojej corki

    marcin

  • 44. Data: 2007-10-03 08:53:15
    Od: "Gruby Jendrek" <s...@p...onet.pl>

    "sotb" <s...@n...netu> wrote in message

    > I znowu proponuję żebyś się zapoznała ze wszystkimi odpowiedziami
    > wątkotwórcy, a nie tylko pobieżnie.

    Z całym szacunkiem ale dlaczego uważasz że wątkotwórca mam monopol na
    prawdę?
    Ja też mam dzieciaki i często widzę ich rówieśników nieco zdeformowanych
    społecznie i chowanych pod kloszem które na każdą uwagę reaguję płaczem i
    skarżeniem rodzicom lub wychowawczyni - a właśnie przez to są często
    nieakceptowane i stawiane za nawias co skutkuje chęcią zemsty w
    najrozmaitszy sposób - najczęściej poprzez szczucie rodziców.
    Wiem też że w dzisiejszych czasach pobicie lub inną napaść można zgłosić nie
    tylko nauczycielom ale także policji która po kilku różnych aferach z
    małolayami reaguje natychmiast i bezwzględnie. Czy czteroletnie molestowanie
    fizyczne i psychiczne jest faktem który rodzice przyjmują milczeniem albo
    jedynie zgłoszeniem uwag nauczycielce? Albo coś jest nie tak z nauczycielami
    (co kwalifikuje się do zgłoszenia faktu jego przełożonym lub właśnie na
    policję) albo nauczyciele jednak po zbadaniu uznali zarzuty za zmyślone lub
    wyolbrzymione. Rozumiem chęć obrony własnego dziecka w każdy sposób ale
    pobicie dziecka cudzego bez wyjaśniania tej sprawy w sposób przeze mnie
    wspomniany wczesniej jest dla mnie sprawą kryminalną - ja już szybciej
    wpierzyłbym ojcu "agresora" - no chyba że nie tylko z moim dzieckiem jest
    coś nie tak ale takze ze mną - wtedy umawiam się na ustawkę z
    trzynastolatkiem w imieniu mojej córci. BTW mam dwoje dzieci - dziewczynę i
    chłopaka i wiem że to wszystko wcale nie jest czarno-białe - zwłaszcza w
    wieku gimnazjalnym.

    A.

  • 45. Data: 2007-10-03 13:23:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "sotb" <s...@n...netu> napisał w wiadomości

    > I znowu proponuję żebyś się zapoznała ze wszystkimi odpowiedziami
    > wątkotwórcy, a nie tylko pobieżnie.

    Alez zapoznalam sie i dlatego napisalam o poruszeniu nieba i ziemi. 4lata
    dreczenia i akcje rodzicow o zerowej skutecznosci? Litosci, ostatecznie
    przenioslabym dziecko do innej szkoly i mialabym w dupie sugestie ktora tu
    padla "ze czemu to moje idealne dziecko ma zmieniac szkole a nie ten
    bandyta". Zrobilabym wszystko aby dziecko wyciagnac z takiego srodowiska
    ktore mu nie odpowiada a nie siedziala z zalozonymi rekami "bo to tamtego
    trzeba usunac ze szkoly". Jak juz tez ktos tu zauwazyl brak reakcji ze
    strony nauczycieli moze tez swiadczyc o wydumanym lub wyolbrzymionym
    problemie. Moj 4latek wraca z przedszkola i mowi "eryk mnie uderzy",
    "wszystkie dzieci mnie bija" etc. Sadzisz ze powinnam natychmiast isc do
    przedszkola i przeczolgac nauczycielke za to ze moje dziecko jest bite przez
    inne? Biore duzy margines na to, co on mowi - nawet jesli mija sie z prawda
    to jest to kwestia raczej fantazjowania lub przejaskrawiania. Ale
    gimnazjalista moze juz klamac i to zupelnie swiadomie w celu wywolania
    okreslonego zachowania - aby uniknac kary, aby wzbudzic wspolczucie, aby
    wytlumaczyc podarte ubranie czy godzinne spoznienie. I trzeba wziac na to
    poprawke.

    > Uważam, że łomot, który spuścił zmakow gówniarzowi był jedyną słuszną
    > drogą po czterech latach proszenia się różnych nauczycielek i rodziców
    > gówniarza i sam nie wiem kogo tam jeszcze.

    A ja uwazam, ze po prostu prosciej bylo wpieprzyc slabszemu niz jak to
    nazwalam poruszyc niebo i ziemie w obronie dziecka

    HaNkA

  • 46. Data: 2007-11-16 17:51:50
    Od: olek <z...@o...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Alez zapoznalam sie i dlatego napisalam o poruszeniu nieba i ziemi. 4lata
    > dreczenia i akcje rodzicow o zerowej skutecznosci? Litosci, ostatecznie
    > przenioslabym dziecko do innej szkoly

    Dlaczego miałby przenosić dziecko do innej szkoły, przecież to nie ono jest
    winne całej sprawie tylko niewyżyty gówniarz, z którym nikt nie może sobie
    poradzić. Jakie ten dzieciak wyciągnie z tego wnioski na przyszłość?

    alek