  • 1. Data: 2004-08-02 14:18:58
    Temat: pobicie
    Od: "Go" <s...@g...pl>

    jaka jest procedura jak zglosil bym pobicie
    z uszczerbiem na zdrowiu
    mam dok z obdukcji u lekarza

    czy klienta zamykaja w areszcie do czasu wszczecia wyroku?

    prosze o porade
    pilne...

  • 2. Data: 2004-08-02 15:29:13
    Temat: Re: pobicie
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik Go <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z uszczerbiem na zdrowiu
    > mam dok z obdukcji u lekarza
    >
    > czy klienta zamykaja w areszcie do czasu wszczecia wyroku?

    jeśli zwolnienie lekarskie powyżej 7 dni to prokuratura powinna wszcząć
    postępowanie z urzędu

    niestety sprawcy pewnie nie zamkną za szybko :(

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-08-02 20:12:09
    Od: Wiktor <w...@l...WYTNIJ.com>

    Dnia Mon, 2 Aug 2004 16:18:58 +0200, Go napisał(a):

    > czy klienta zamykaja w areszcie do czasu wszczecia wyroku?

    A co to wszcze(ę)cie wyroku?

    --
    Wiktor

  • 4. Data: 2004-08-02 21:44:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl> napisał w wiadomości

    > jeśli zwolnienie lekarskie powyżej 7 dni to prokuratura powinna wszcząć
    > postępowanie z urzędu

    Długotrwałość zwolnienia lekarskiego ma luźny związek z kwalifikacją karną.
    Liczy się opinia biegłego. W skrócie chodzi o to, że ktoś może być trwale
    uszkodzony, a na zwolnienie nie będzie chciał pójść, a i tak będzie to
    ciężkie uszkodzenia ciała. W innym wypadku gość przy pobiciu dostanie zawału
    serca. Jeśli nie da się dowieść związku przyczynowo skutkowego, to może mieć
    i pół roku tego zwolnienia, a ciężkiego uszkodzenia ciała nie będzie. Nie
    podejmuję się głębszych wyjaśnień, bo nie raz już usiłowałem to zgłębić i mi
    się nie udało. Ale z praktyki wynika właśnie, że nie ma związku długości
    zwolnienia z 7 mioma dniami koniecznymi dla wyższej kwalifikacji karnej.

  • 5. Data: 2004-08-02 21:46:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Go" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy klienta zamykaja w areszcie do czasu wszczecia wyroku?

    Sporadycznie. W sytuacji, gdy nie został ujęty na miejscu, to o ile będzie
    się zgłaszał na wezwania, to raczej szanse zmierzają do zera. Warunki
    tymczasowego aresztowania zawarto w kpk.

  • 6. Data: 2004-08-03 06:04:51

> [...]
    > z uszczerbiem na zdrowiu
    > mam dok z obdukcji u lekarza
    >
    > czy klienta zamykaja w areszcie do czasu wszczecia wyroku?

    klienta ( liczba pojedyncza ) ?
    sprecyzuj to dokladnie , bo cos mi
    tu pachnie prywatnoskargowka,
    a doznane obrazienie cos to sugeruja....
    pozdr