  • 1. Data: 2005-01-02 09:30:10
    Temat: pirackie oprogramowanie - kontrole
    Od: "olkii" <o...@o...pl>

    W mojej firmie mam zainstalowane dwa te same windowsy na jednym komputerze, ale
    licencja jest tylko oczywiscie jedna. Czy w razie kontroli moga sie czegos
    doczepic?

  • 2. Data: 2005-01-02 09:48:35
    Temat: Re: pirackie oprogramowanie - kontrole
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 2 Jan 2005 10:30:10 +0100, olkii napisał/napisała:
    > W mojej firmie mam zainstalowane dwa te same windowsy na jednym komputerze, ale
    > licencja jest tylko oczywiscie jedna. Czy w razie kontroli moga sie czegos
    > doczepic?

    oczywiscie,ze tak... powinny byc 2 licencje, 2 windowsy i 2 komputery, ew. 1
    windows i licencja wielostanowiskowa (o ile takowa istnieje) :)

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 7070

  • 3. Data: 2005-01-02 09:48:43
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    komputerze, ale
    > licencja jest tylko oczywiscie jedna. Czy w razie kontroli moga sie

    licencja jest na dane stanowisko, a nie na jeden dysk, przeciez dwoch
    naraz nie wlaczasz.

    BTW jakie to windowsy?

    P.

  • 4. Data: 2005-01-02 10:19:46
    Od: "olkii" <o...@o...pl>

    > komputerze, ale
    > czegos
    > >

    > licencja jest na dane stanowisko, a nie na jeden dysk, przeciez dwoch
> [...]
    XP Home Edition

  • 5. Data: 2005-01-02 10:21:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > oczywiscie,ze tak... powinny byc 2 licencje, 2 windowsy i 2 komputery,
    ew. 1
    > windows i licencja wielostanowiskowa (o ile takowa istnieje) :)

    ale to jest jedno stanowisko.
    stanowisko = komputer a nie dysk.

    bardzo czesto sie uzywa kilku dyskow na zwmiane trudno by kupowal dla
    kazdego odzdzielna
    licencje.
    P.

  • 6. Data: 2005-01-02 12:07:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "olkii" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    > W mojej firmie mam zainstalowane dwa te same windowsy na jednym
    komputerze, ale
    > licencja jest tylko oczywiscie jedna. Czy w razie kontroli moga sie czegos
    > doczepic?

    Moim zdaniem nie, bo jak pamiętam, to licencja zezwala na instalowanie tego
    systemu na jednym komputerze. Zajrzyj tam, ale chyba nie ma nic o ilości
    instalowań. Byle to był jeden komputer.

  • 7. Data: 2005-01-02 12:19:29
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia 2 Jan 2005 10:30:10 +0100, olkii naskrobał(a):

    > W mojej firmie mam zainstalowane dwa te same windowsy na jednym komputerze, ale
    > licencja jest tylko oczywiscie jedna. Czy w razie kontroli moga sie czegos
    > doczepic?

    raczej tak

    You may install, use, access,
    display and run one copy of the Product on a single
    computer, such as a workstation, terminal or other device
    ("Workstation Computer").

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2005-01-02 12:22:02
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Sebol wrote:

    > raczej tak
    >
    > You may install, use, access,
    > display and run one copy of the Product on a single
    > computer, such as a workstation, terminal or other device
    > ("Workstation Computer").

    Czyli moze miec _uruchomiona_ jedna kopie na jednym komputerze. Nie ma
    tu nic o zainstalowaniu na jednym komputerze kilku kopii i uzywaniu ich
    zamiennie jako profili.

    --
    Arek

  • 9. Data: 2005-01-02 12:24:42
    Od: "js" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli moze miec _uruchomiona_ jedna kopie na jednym komputerze. Nie ma tu
    > nic o zainstalowaniu na jednym komputerze kilku kopii i uzywaniu ich
    > zamiennie jako profili.

    Slabo z angielskim?

    "You may install [...] _one_ copy of the Product..."

    --
    "I've got a lovely bunch o' coconuts
    There they are standing in the row

  • 10. Data: 2005-01-02 12:24:58
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    Sebol wrote:
> [...]
    >
    > You may install, use, access,
    > display and run one copy of the Product on a single
    > computer, such as a workstation, terminal or other device

    Najpierw napisalem o odpaleniu jednej kopii a instalowaniu kilku jednak
    faktycznie wyraznie jest zaznaczone, ze zainstalowany tez moze byc tylko
    raz.

    Sorry za anulownego posta jednak w pospiechu zle zrozumialem.

    --
    Arek