  • 11. Data: 2005-01-02 12:25:39
    Temat: Re: pirackie oprogramowanie - kontrole
    Od: "Arek P." <a...@i...szczecin.wytnij_to.pl>

    js wrote:
    > Slabo z angielskim?
    >
    > "You may install [...] _one_ copy of the Product..."

    Juz sie poprawilem ... z pospiechu przeskoczylem poczatek.

    --
    Arek

  • 12. Data: 2005-01-02 15:33:17
    Od: Arek <a...@e...net>

    olkii rzecze:
    > W mojej firmie mam zainstalowane dwa te same windowsy na jednym komputerze, ale
    > licencja jest tylko oczywiscie jedna. Czy w razie kontroli moga sie czegos
    > doczepic?

    Policja- nie, nie są to pirackie wersje.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 13. Data: 2005-01-02 20:50:31
    Od: "olkii" <o...@o...pl>

> [...]
    ale
    > licencja jest tylko oczywiscie jedna. Czy w razie kontroli moga sie czegos

    Dzieki za odpowiedzi, dla uscislenia powiem dokladnie jak to bylo:

    Na komputerach byl zainstalowany legalny system i wszystko by bylo dobrze
    tylko, ze moj kolega zaczal sie bawic w informatyka i poinstalowal nortony (
    oczywiscie pirackie ) komputery przestaly chodzic. Ja ,zeby miec na czym robic,
    chcialem ponakladac na tamte windowsy nowe, ale tak mi sie porobilo , ze mam
    teraz na kazdym komputerze dwa oddzielne systemy i obydwa sa na tym samym dysku.
    I teraz nie wiem czy w razie kontroli moga sie doczepic, czy raczej puszcza
    sprawe.

  • 14. Data: 2005-01-02 22:33:15
    Od: Arek <a...@e...net>

    olkii rzecze:
    [..]
    > I teraz nie wiem czy w razie kontroli moga sie doczepic, czy raczej puszcza
    > sprawe.

    Policja - nie.
    M$ gdyby się o tym dowiedział, a masz dwie osobne licencje - też nie
    czepia się.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 15. Data: 2005-01-02 22:57:15
    Od: "Bert" <b...@i...pl>

    > olkii rzecze:
    >
    > Policja- nie, nie są to pirackie wersje.

    Witam
    A czy urzednicy urzedu skarbowego tez maja takie uprawnienia jak policja w
    sprawie nielegalnego oprogramowania??