  • 1. Data: 2005-01-02 08:36:08
    Temat: Prawna definicja rodziny?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    UoGospNieruch nie definiuje pojęcia rodziny a używa jej w swoich artykułach
    jest natomiast definicja osoby bliskiej. W kodeksie rodzinnym i opiekuńczym
    nie widzę jej też a w konstytucji jest tylko definicja małżeństwa. :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 2. Data: 2005-01-02 09:00:30
    Temat: Re: Prawna definicja rodziny?
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

> [...]
    > artykułach jest natomiast definicja osoby bliskiej. W kodeksie
    > rodzinnym i opiekuńczym nie widzę jej też a w konstytucji jest tylko

    Cała ludzkość jest jedną wielką rodziną bowiem zamieszkujemy
    wspólny DOM zwany "globalną wioską" lub Światem.
    W naszej rodzinie brat zabija brata a tatuś niektóre dzieci "olewa"
    REdaktor Edward Robak

  • 3. Data: 2005-01-02 09:13:11
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2005 10:00:30 +0100, ksRobak naskrobał(a):

    > Cała ludzkość jest jedną wielką rodziną bowiem zamieszkujemy
    > wspólny DOM zwany "globalną wioską" lub Światem.
    > W naszej rodzinie brat zabija brata a tatuś niektóre dzieci "olewa"

    po przeczytaniu tego bełkotu potwierdzam, że czasami milczenie jest złotem.

  • 4. Data: 2005-01-02 09:31:11
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > Dnia Sun, 2 Jan 2005 10:00:30 +0100, ksRobak naskrobał(a):

    > po przeczytaniu tego bełkotu potwierdzam, że czasami
    > milczenie jest złotem.
    > [Sebol]

    Nie rozumiesz po polsku? :o)
    Nic ci na to nie poradzę. Błąd jest w tobie. :-(
    REdaktor Edward Robak

  • 5. Data: 2005-01-02 12:08:27
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2005 10:31:11 +0100, ksRobak naskrobał(a):

    > Nie rozumiesz po polsku? :o)
    > Nic ci na to nie poradzę. Błąd jest w tobie. :-(
    > REdaktor Edward Robak

    przestań trollować

  • 6. Data: 2005-01-02 16:20:53
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    > przestań trollować
    > [Sebol]

    Karta Praw Człowieka
    Wymowa Karty Praw Człowieka jest jednoznaczna. Jeśli chcecie
    zachować pokój, pamiętajcie o człowieku. Pamiętajcie o jego
    prawach, które są niezbywalne, bo wynikają z samego
    człowieczeństwa każdej ludzkiej osoby.

    Rodzina
    Rodzina jest pierwsza i podstawową ludzką wspólnotą. Jest
    środowiskiem życia i środowiskiem miłości. Życie całych
    społeczeństw, narodów, państw, Kościoła, zależy od tego, czy
    rodzina jest pośród nich prawdziwym środowiskiem życia i
    środowiskiem miłości.
    http://ww2.tvp.pl/tvppl/1040,2003100958699.strona

    nie wierzysz trollu we wspólnotę w człowieczeństwie?
    REdaktor Edward Robak

  • 7. Data: 2005-01-02 17:26:47
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sun, 2 Jan 2005 17:20:53 +0100, ksRobak naskrobał(a):

> [...]
    > środowiskiem miłości.
    > http://ww2.tvp.pl/tvppl/1040,2003100958699.strona
    >
    > nie wierzysz trollu we wspólnotę w człowieczeństwie?

    baranku boży nawet nie wiesz co to jest karta praw człowieka która nie ma
    nic wspólnego z powyższymi poezjami.

    art 16 p3
    Rodzina jest naturalną i podstawową komórką społeczeństwa i ma prawo do
    ochrony ze strony społeczeństwa i Państwa.

    niestety ta definicja jest zbyt ogólna.

    btw: ma przyszłość nie trolluj .

  • 8. Data: 2005-01-02 17:41:23
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

> [...]

    > Rodzina jest naturalną i podstawową komórką społeczeństwa i ma
    > prawo do ochrony ze strony społeczeństwa i Państwa.

    Tak cię rajcuje by nazywać teksty których nie rozumiesz - trollowaniem?
    Czujesz się z tego powodu grubszy i większy? Przecież rozumu ci od
    tego nie przybędzie.
    Karta Praw Człowieka jest Dokumentem opisującym Człowieczeństwo
    a Rodzina jest Wspólnotą Ludzką.
    Nie rozumiesz biedaku że wszyscy jesteśmy wspólnotą?
    PS. Jeśli nie rozumiesz to wrzuć mnie do KF a nie trolluj.
    REdaktor Edward Robak