  • 11. Data: 2010-11-02 20:09:38
    Temat: Re: "pijany kierowca"
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/iapmo9$f7f$1@news.tas
    k.gda.pl
    *qwerty* napisał(-a):

    > To czemu Tusk ogłosił żałobę narodową po wypadku w smoleńsku? Przecież
    > powinien ogłosić festyn.

    Założysz się, że nie Tusk?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 12. Data: 2010-11-03 06:56:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 02.11.2010 15:18, SQLwiel pisze:

    > Dlaczego alkoholu? Nie napisali, że wszyscy sprawcy wypadków byli
    > nawaleni. Samochodów trzeba zakazać. A jaka oszczędność dla budżetu!
    > Dróg nie będzie trzeba budować...

    W ogóle wszystkiego zakazać i dopuszczać robienie czegokolwiek po
    uzyskaniu stosownego zezwolenia ;)

  • 13. Data: 2010-11-04 21:28:57
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-02 17:36, Kotlet pisze:

    > http://nowedopalacze.eu/
    >

    > :)

    Kup tam ... skończysz z Celnym na chacie
    Wywrócą Ci dom do góry nogami i dowalą
    za przemyt narkotyków (bo jakieś tam
    śladowe ilości THC znajdą)

    Tomy M.

  • 14. Data: 2010-11-04 21:31:09
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-02 19:54, qwerty pisze:

    > To czemu Tusk ogłosił żałobę narodową po wypadku w smoleńsku? Przecież
    > powinien ogłosić festyn.

    I mieli festyn, szczali do zniczy i kiepy
    na babciach gasili. Jak to jest żałoba to
    nie chcę kurwa oglądać ich festynu...

    Tomy M.

  • 15. Data: 2010-11-04 21:43:11
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Tomy M. pisze:

    > Kup tam ... skończysz z Celnym na chacie
    > Wywrócą Ci dom do góry nogami i dowalą
    > za przemyt narkotyków (bo jakieś tam
    > śladowe ilości THC znajdą)

    chyba nawet nie zajrzałeś pod ten adres