  • 1. Data: 2010-11-02 07:56:22
    Temat: Fotografowanie placu budowy --> zdjęcia do netu.
    Od: grn <g...@N...trzepak.NOspam.pl>

    Witam.

    Totalnie nie znam się na prawie a że w naszym kraju różne dziwne rzeczy są
    nielegalne, dlatego pytam:

    Ponieważ mamy serwerownię w budynku sąsiadującym z przebudowywanym dworcem
    PKP w Katowicach, chcieliśmy na dachu tegoż budynku umieścić kamerkę i za
    jej pomocą wystawiać w necie aktualizowane przykładowo co 5 min fotki z
    przebudowy.

    Czy nie będziemy mieć za to nalotu policji/cba/abw/straży pożarnej/straży
    miejskiej/skarbowego/zusu itp?

    z góry dziękuję i pozdrawiam.
    TM

  • 2. Data: 2010-11-02 11:10:21
    Temat: Re: Fotografowanie placu budowy --> zdjęcia do netu.
    Od: MW <w...@g...pl>

    W dniu 2010-11-02 08:56, grn pisze:
> [...]
    > przebudowy.
    >
    > Czy nie będziemy mieć za to nalotu policji/cba/abw/straży pożarnej/straży

    Nie ma przepisów, które by zabraniały publikację zdjęć takich jak opisujesz.
    Najwyżej budowlańcy będą rzucali kamieniami w kamerkę żeby nie było
    widać jak bardzo wiatr wieje ;)

    p,M

  • 3. Data: 2010-11-04 13:16:01
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/2/2010 8:56 AM, grn wrote:
> [...]
    > przebudowy.
    >
    > Czy nie będziemy mieć za to nalotu policji/cba/abw/straży pożarnej/straży

    zakazu nie ma.
    co cie przed nalotem wyzej wymienionych wcale nie ochroni.

  • 4. Data: 2010-11-04 21:07:44
    Od: grn <g...@q...pl>

    MW wrote:

    > Nie ma przepisów, które by zabraniały publikację zdjęć takich jak
    > opisujesz. Najwyżej budowlańcy będą rzucali kamieniami w kamerkę żeby nie
    > było widać jak bardzo wiatr wieje ;)

    Dziękuję za odpowiedzi. Budynek nie jest aż tak blisko, żeby było widać
    "wianie". Kamieniem też się nie dorzuci. :)

  • 5. Data: 2010-11-04 21:11:35
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-04 14:16, witek pisze:

    > zakazu nie ma.
    > co cie przed nalotem wyzej wymienionych wcale nie ochroni.

    I co mu zrobią?
    ... powie że nie jego kamera i koniec tematu.

    Tomy M.

  • 6. Data: 2010-11-04 21:28:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/4/2010 10:11 PM, Tomy M. wrote:

    > I co mu zrobią?
    > ... powie że nie jego kamera i koniec tematu.

    skoro nie jego to znaczy, a wlasciciela w poblizu niet ma to policja ja
    zwinie "ze wzgledow bezpieczenstwa".

  • 7. Data: 2010-11-04 21:32:59
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-11-04 22:28, witek pisze:

    > skoro nie jego to znaczy, a wlasciciela w poblizu niet ma to policja ja
    > zwinie "ze wzgledow bezpieczenstwa".

    Policja nie może interweniować wchodząc na
    teren prywatnej posesji/mieszkania z tak durnego
    powodu. I nie wejdzie, gwarantuje Ci to że żaden
    gliniarz dupy nie nadstawi.

    Tomy M.

  • 8. Data: 2010-11-04 22:40:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 11/4/2010 10:32 PM, Tomy M. wrote:

    > Policja nie może interweniować wchodząc na
    > teren prywatnej posesji/mieszkania z tak durnego
    > powodu.

    Powód zawsze sie znajdzie jak będą chcieli.

    I nie wejdzie, gwarantuje Ci to że żaden
    > gliniarz dupy nie nadstawi.

    ja ci gwarantuje, ze jak właściciel owej posesji zacznie zgrywać
    ważniaka, że to nie jego kamera i nie wie co to jest, to jeszcze z tą
    kamerą pojedzie i szybciej niż za 24 godziny nie wróci.

  • 9. Data: 2010-11-04 22:46:48
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-04 22:32, Tomy M. pisze:

    > Policja nie może interweniować wchodząc na
    > teren prywatnej posesji/mieszkania z tak durnego
    > powodu. I nie wejdzie, gwarantuje Ci to że żaden
    > gliniarz dupy nie nadstawi.

    Ale straż miejska wejdzie.

    --
    animka

  • 10. Data: 2010-11-04 23:58:11
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 04.11.2010 22:11, Tomy M. wrote:

    > I co mu zrobią?
    > ... powie że nie jego kamera i koniec tematu.

    Król Dopalaczy też myślał że koniec tematu ;)

    --
    Tomek