  • 1. Data: 2010-10-31 21:57:05
    Temat: Pieczatka firmy jednoosobowej
    Od: KK <n...@i...com>

    czy na pieczatce firmy jednoosobowej powinny znalezc sie takze imie i
    nazwisko czy wystarczy sama nazwa firmy? Sa jakies wymogi ?

  • 2. Data: 2010-10-31 22:10:12
    Temat: Re: Pieczatka firmy jednoosobowej
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-31 22:57, KK pisze:
    > czy na pieczatce firmy jednoosobowej powinny znalezc sie takze imie i
    > nazwisko czy wystarczy sama nazwa firmy? Sa jakies wymogi ?

    Może być cokolwiek.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-10-31 22:10:19
    Od: <s...@a...pl>

    > czy na pieczatce firmy jednoosobowej powinny znalezc sie takze imie i nazwisko
    > czy wystarczy sama nazwa firmy? Sa jakies wymogi ?

    U mnie jest tylko "Zapłacono gotówką dnia ......".

    Nie ma wymogów. Jednak jeśli np. chciałbyś używać jej do stawiania na
    rachunkach/fakturach w "polu" sprzedawca/nabywca, to wówczas musisz mieć co
    najmniej: imię i nazwisko,
    adres zamieszkania i NIP.

  • 4. Data: 2010-10-31 22:16:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-10-31 22:57, KK pisze:
    > czy na pieczatce firmy jednoosobowej powinny znalezc sie takze imie i
    > nazwisko czy wystarczy sama nazwa firmy? Sa jakies wymogi ?

    A do czego Ci potrzebna pieczątka?
    Nazwa firmy jednoosobowej to ZAWSZE Twoje imię i nazwisko.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2010-10-31 22:20:31
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2010-10-31 23:16, Arek pisze:

    > A do czego Ci potrzebna pieczątka?
    > Nazwa firmy jednoosobowej to ZAWSZE Twoje imię i nazwisko.
    >
    > Arek

    No niekoniecznie. nazwe firmy mam inna niz imie i nazwisko
    WIec do wystawiania faktur niezbedne na pieczatce jest imie i nazwisko ?

  • 6. Data: 2010-10-31 22:24:31
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-10-31 23:20, KK pisze:
    > No niekoniecznie. nazwe firmy mam inna niz imie i nazwisko

    Tak tylko Ci się wydaje.

    > WIec do wystawiania faktur niezbedne na pieczatce jest imie i nazwisko ?

    Nie potrzebujesz pieczątki.
    Do NICZEGO nie jest potrzebna.

    Chyba, że chcesz przybić pieczątkę zamiast wypisywania danych firmy,
    wtedy musi być Twoje imię i nazwisko adres, NIP.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2010-10-31 22:27:12
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    KK wrote:

    > No niekoniecznie. nazwe firmy mam inna niz imie i nazwisko

    Znowu ktoś myśli, że zarejestrował jakiś dodatkowy byt :-)

  • 8. Data: 2010-10-31 22:27:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-10-31 23:24, Użytkownik Arek napisał:

    > Tak tylko Ci się wydaje.

    > Nie potrzebujesz pieczątki.
    > Do NICZEGO nie jest potrzebna.

    To się kiedyś zdziwisz jak dostaniesz na firmę przesyłkę kurierem.
    :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-10-31 22:30:25
    Od: KK <n...@i...com>

    W dniu 2010-10-31 23:24, Arek pisze:

    > Tak tylko Ci się wydaje.
    chyba wiem co mam we wpisie do ewidencji w polu NAZWA ;) mam nazwe firmy
    a nie moje imie i nazwisko

  • 10. Data: 2010-10-31 22:35:42
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-10-31 23:30, KK pisze:
    > chyba wiem co mam we wpisie do ewidencji w polu NAZWA ;)
    > mam nazwe firmy a nie moje imie i nazwisko

    Dlatego mówię, że Ci się wydaje.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com