  • 81. Data: 2007-08-04 12:28:47
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > A jeśli "pechowo" naprawdę nazywam się Albert Einstein, to co?

    > Albo wynająć detektywa... sratatata. Podpisujesz się nickiem i tyle.
    > Wolno ci, ale nie czepiaj się innych, którzy robią to samo.

    czy ja sie czlowieku czepilem czy zaytalem tylko czy ma odwage podpisac
    sie imieniem i nazwiskiem? Bo ja mam.

    > Poza tym osoba z więcej niż jednym zwojem wie, że w stopce można
    > promować stronę której właścicielem się nie jest.

    wtedy bedzie usilowanie nieudolne :)

    --
    darmowe 'porady prawne' wolontariuszy w zakresie rozliczeń pracowników i
    pracodawców, prowadzenia księgi oraz ewidencji, rozliczeń z fiskusem
    oraz ZUSem.

  • 82. Data: 2007-08-04 12:29:10
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > to nic a co ma byc?

    To, że wbrew twojemu twierdzeniu, na podstawie nazwy konta
    pocztowego nie da się wprost określić imienia i nazwiska
    użytkownika tego konta.

  • 83. Data: 2007-08-04 12:30:56
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał
    >
    > A jeśli spadek mimo wielokrotnego odrzucania uparcie przybiega,
    > merda ogonem, piszczy i łasi się?

    to nadal bedzie sku..wem wziac go pod opieke po to tylko by po pewnym
    czasie (gdy pokocha swego pana) porzucic go.
    Wzialbys pod opieke dziecko bedac z wizyta w domu dziecka gdyby Cie za
    noge obielo, bo sie 'łasi' ?

    P.

  • 84. Data: 2007-08-04 12:31:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > czy ja sie czlowieku czepilem czy zaytalem tylko czy ma odwage podpisac
    > sie imieniem i nazwiskiem? Bo ja mam.

    Nie wiem czy to kwestia odwagi czy czego innego, ale podpisujesz się
    nie imieniem i nazwiskiem lecz pseudonimem.

  • 85. Data: 2007-08-04 12:33:03
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
> [...]
    >
    > To, że wbrew twojemu twierdzeniu, na podstawie nazwy konta
    > pocztowego nie da się wprost określić imienia i nazwiska

    w takim przypadku bylby usprawiedliwiony blad. Zeszta ta rozmowa nie ma
    sensu, przypomina mi rzniecie glupa w dyskusjach w ktorych niektorzy
    twierdza ze nie wiadomo ktora mp3 jest chroniona prawem

    P.

  • 86. Data: 2007-08-04 12:34:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > Nie wiem czy to kwestia odwagi czy czego innego, ale podpisujesz się
    > nie imieniem i nazwiskiem lecz pseudonimem.

    ale zarowno imie jak i nazwisko jest odkryte dla wszystkich. A to jest
    oznaka conamniej braku debilizmu przy zarzucie z mojej strony ze ktos
    mnie obrazil na usenecie.

    P.

  • 87. Data: 2007-08-04 12:45:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > szkopul w tym ze w twoim zamiarze (ewentualnym conajmniej) miescilo by
    > sie zniewazenie konretnej osoby (w zamiarze aby zniewaga do tej osoby
    > dotarla) a dane ktore sa widoczne w moich posta sa danymi osobowymi
    > wedlug ustawy o ochronie danych osobowych na podstawie kotrych mozna
    > bardzo szybko bez problemow zidentyfikowac dana osobe, natomiast w
    > przypadku e<>n nie.

    Jeśli twierdzisz, że można łatwo zidentyfikować sowieckiego agenta
    (BTW, co w takim razie robi nasz kontrwywiad?) to równie łatwo można
    zidentyfikować e<>n.
    Jeśli zniewaga sowieckiego agenta dotyczy konkretnej osoby
    to zniewaga e<>n także dotyczy konkretnej osoby.
    Jeden i drugi nick tak samo nie ma nic wspólnego z danymi osobowymi.
    To po prostu abstrakcyjny identyfikator autora posta, który można
    bez trudu zmienić więc z prawdziwą tożsamością nie ma wiele wspólnego.

  • 88. Data: 2007-08-04 12:56:34
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Alek napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał
    >
    > Jeśli twierdzisz, że można łatwo zidentyfikować sowieckiego agenta
    > (BTW, co w takim razie robi nasz kontrwywiad?) to równie łatwo można
    > zidentyfikować e<>n.

    a swistak siedzi i zawija je w te sreberka ...

    pomiedzy

    "Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości "

    e<>n <4...@0...com>

    jest jednak subtelna roznica,

> [...]
    > To po prostu abstrakcyjny identyfikator autora posta, który można
    > bez trudu zmienić więc z prawdziwą tożsamością nie ma wiele wspólnego.

    nie bowiem w moim zamirze nie miesci sie zniewaga konkretnej osoby X Y ,
    a jakiegos anonimowego z gory nieokreslonego uzytkownika. A osobe mozna
    zidentyfikowac po jej danych osobowych a czym sa dane osobwe precyzuje
    pewna ustawa. Moj post spelnia jej warunek jego nie.

    P.

  • 89. Data: 2007-08-04 13:13:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f91qms$uo8$1@news.onet.pl Alek
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał
    > A jeśli spadek mimo wielokrotnego odrzucania uparcie przybiega,
    > merda ogonem, piszczy i łasi się?
    Hmmm... wtedy _człowiek_ w zasadzie nie ma wyboru, tak już musi być.

    --
    Jotte

  • 90. Data: 2007-08-04 13:18:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent" napisał

    > pomiedzy
    >
    > "Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości "

    > e<>n <4...@0...com>
    >
    > jest jednak subtelna roznica,

    Tylko taka że używacie różnych nicków i różnych adesów pocztowych.
    Zresztą twój adres jest fałszywy.