  • 181. Data: 2007-08-08 12:17:25
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PlaMa" < >

    > chyba chuj... na Twoją wioskę nie dotarło jeszcze to info? :)

    obie wersje są poprawne

    macso

  • 182. Data: 2007-08-08 16:33:08
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    macso pisze:

    > obie wersje są poprawne

    Och proszę. To że masa idiotów nie potrafiła zapamiętać jak pisze się to
    popularne i krótkie słowo, co spowodowało, że obie formy stały się
    "obowiązujące", nie czyni huja poprawnym.

    > macso

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 183. Data: 2007-08-08 22:56:15
    Temat: Re: pies i prawo - wybycie się własności [OT]
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    PlaMa wrote:

    > Och proszę. To że masa idiotów nie potrafiła zapamiętać jak pisze się to
    > popularne i krótkie słowo, co spowodowało, że obie formy stały się
    > "obowiązujące", nie czyni huja poprawnym.

    Ja bym głosował za formą krótką, bo dzięki temu powiedzenie "3 ci w 4"
    ma sens ;)