  • Data: 2003-07-18 12:23:34
    Temat: Re: picie alkoholu w pracy
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kudlaty" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bf8n43$kt0$1@inews.gazeta.pl...
    > Nie wiem jak to jest w pracy, ale coś mi się chyb aobiło o uszy że podczas
    > kontroli pojazdu mogą na siłe zbadać krew. (być może się mylę :))
    > Kudlaty

    Byla cala akcja, lacznie z Weissem (RadioZet) i w koncu to ja juz nie wiem,
    jak to jest.
    Lekarze niektorzy mowia, ze jak sie nie zgodzi, to nie pobiora krwi. Inni,
    ze mozna.
    W koncu stanelo chyba na tym, ze jak sie nie zgodzi, to krwi nie pobiora,
    ale moga - na podstawie innych przeslanek - domniemywac, ze byl nietrzezwy.
    Ale jak to jest naprawde? Pewnie w kazdym miescie inaczej - jak to u nas :)

    Adrian.