  • 1. Data: 2003-11-30 09:13:33
    Temat: pelnomocnictwo i obecnosc
    Od: "tom" <n...@k...net>

    Czy jak mam pelnomocnictwo do podejmowania decyzji i uczestniczeniu w
    glosowaniach od kilku osob na zebraniu stowarzyszenia, to czy takie osoby
    sie traktuje jako obecne i wpisuje na liste obecnosci ?
    Jesli nie, to jak sie zapisuje w protokole, ze glosowalo wiecej osob niz
    bylo na sali ?

    tom

  • 2. Data: 2003-12-01 10:52:37
    Temat: Re: pelnomocnictwo i obecnosc
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik tom napisał:
    > Czy jak mam pelnomocnictwo do podejmowania decyzji i uczestniczeniu w
    > glosowaniach od kilku osob na zebraniu stowarzyszenia, to czy takie osoby
    > sie traktuje jako obecne i wpisuje na liste obecnosci ?

    szeroko rozumując - tak :-)

    > Jesli nie, to jak sie zapisuje w protokole, ze glosowalo wiecej osob niz
    > bylo na sali ?

    wipsuje się, że pełnomocnik stawił się w imieniu ktosia 1, ktosia 2,
    ktosia 3 itd. itd.

    pozdrawiam

    ja

  • 3. Data: 2003-12-01 11:19:20
    Od: "beny76" <b...@o...pl>

    zaznacza sie, ze masz pelnomocnictwo od X, Y itd. i w ich imieniu
    podejmujesz decyzje.

    beny76