  • 1. Data: 2003-11-29 22:09:12
    Temat: LEX
    Od: "Iwan" <i...@w...com.cpl>

    szukam sposobu na skopiowanie dyskietki z kluczem do LEXa. Podobno klucz nie
    do podrobienia :)

  • 2. Data: 2003-11-29 23:52:44
    Temat: Re: LEX
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 29 Nov 2003 23:09:12 +0100, "Iwan"
    <i...@w...com.cpl> zakodował:

    >szukam sposobu na skopiowanie dyskietki z kluczem do LEXa. Podobno klucz nie
    >do podrobienia :)

    A gdzie pytanie?
    Czy też chciałeś tylko (przyszłych) prokuratorów i (przyszłych)
    sędziów poinformować o próbie dokonania przestępstwa??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-11-30 01:21:14
    Od: "Psychik" <p...@c...pl>

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz>

    > A gdzie pytanie?
    > Czy też chciałeś tylko (przyszłych) prokuratorów i (przyszłych)
    > sędziów poinformować o próbie dokonania przestępstwa??

    jeszcze by sie okazalo, ze ta reszta ktora nie zna tego sposobu, to by
    teraz go poznala ;-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 4. Data: 2003-11-30 05:45:24
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    > A gdzie pytanie?
    > Czy też chciałeś tylko (przyszłych) prokuratorów i (przyszłych)
    > sędziów poinformować o próbie dokonania przestępstwa??

    A może on sam jest przyszłym sędzią (złodziejem kradnącym LEX'a)
    lub prokuratorem (złodziejem kradnącym LEX'a) który w niedalekiej
    przyszłości będzie osądzał_oskarżał *pospolitych* złodziei?. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "One kozie dead"

  • 5. Data: 2003-12-01 01:45:16
    Od: motto <m...@o...pl>

    Pan(i) Iwan w wiadomości <bqb5eu$8f6$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > szukam sposobu na skopiowanie dyskietki z kluczem do LEXa. Podobno klucz
    > nie do podrobienia :)
    No comments.
    --
    motto [wielowątkowy, wielowarstwowy, nieklasyfikowalny osobnik...]
    mailto://m...@o...pl/ gg://384683/

  • 6. Data: 2003-12-01 01:55:12
    Od: motto <m...@o...pl>

    Pan(i) Andrzej_K. w wiadomości <b...@...i.k.i> napisał(a):
> [...]
    >lub prokuratorem (złodziejem kradnącym LEX'a) który w niedalekiej
    >przyszłości będzie osądzał_oskarżał *pospolitych* złodziei?. LOL
    No to może tu czas zajrzeć http://global.bsa.org/poland/report/
    lub +48 (0-pref.) 22 4-34-34-34 :D

  • 7. Data: 2003-12-01 17:16:03
    Od: "Iwan" <i...@w...com.cpl>

    Ale z Was leszcze boicie sie :)

    Użytkownik "Psychik" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz>

    > nie

    > jeszcze by sie okazalo, ze ta reszta ktora nie zna tego sposobu, to by
    > teraz go poznala ;-)
    >
    > --
    > Psychik
    > http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=s
    howuser&userid=360448

  • 8. Data: 2003-12-01 17:21:24
    Od: marcin <s...@s...friends.id.pl>

    Użytkownik Iwan napisał:

    > Ale z Was leszcze boicie sie :)

    wszystko dlatego, że jak się obcuje z prawem, to można dojśc do wniosku,
    że dobrze jest go przestrzegać, a jego nieprzestrzeganie pociąga za sobą
    spore sankcje.

    BTW: żebyś później nie miał pretensji.
    Mogę wysłać Twojego maila do Lex'a i ewentualnie do Wydziału Zwalczania
    Przestępczości Elektronicznej ? :-)

    pozdrawiam