  • 1. Data: 2003-11-29 23:28:50
    Temat: Ta grupa to jedno wielkie gówno
    Od: "Mario" <p...@W...poczta.onet.pl>

    Zadając tu pytanie nie oczekujcie odpowiedzi od fachowców. Wypowiedzą
    się tu tylko laicy, których poruszy problem. Nic z tego nie wyniknie. To
    się ( grupa) nazywa prawo. Ale z prawem to nie jest nic związane. Tu
    nikt prawem się nie podeprze. Po co to istnieje.

  • 2. Data: 2003-11-29 23:39:32
    Temat: Re: Ta grupa to jedno wielkie gówno
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Mario" <p...@W...poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
    > się ( grupa) nazywa prawo. Ale z prawem to nie jest nic związane. Tu
    > nikt prawem się nie podeprze. Po co to istnieje.

    A ile zapłacisz za poradę? Mnie studia trochę kosztowały.

  • 3. Data: 2003-11-29 23:49:35
    Od: "Mario" <p...@W...poczta.onet.pl>

    Mnie też kosztowały (inne-ale poradę bym dał bezpłatną). Chciałem tylko
    rozwiać nadzieje oczkującym na odpowiedź. I ta nazwa prawo- jakie prawo?
    Kiedyś też się na to naciąłem.

  • 4. Data: 2003-11-29 23:58:53
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 30 Nov 2003 00:49:35 +0100, "Mario"

    >Mnie też kosztowały (inne-ale poradę bym dał bezpłatną).

    Polecam szkolenie z netykiety - to takie zwyczajowe prawo internetowe.
    Właśnie złamałeś kilka jego paragrafów.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2003-11-30 00:32:36
    Od: "Marcin Wrzech" <a...@a...pl>

    Mario wrote:

    [...]

    kretyn, niezaleznie od tego czy masz racje czy jej nie masz

  • 6. Data: 2003-11-30 00:38:09
    Od: ===Tomy=== <t...@t...com.pl>

    Sun, 30 Nov 2003 00:28:50 +0100, na pl.soc.prawo, Mario napisał(a):

    > Po co to istnieje.

    Nie karmić trola :\

    Pozdrawiam.
    ===Tomy===.
    --
    "Był czas ...
    kiedy świat zażądał

  • 7. Data: 2003-11-30 00:40:28
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Mario" <p...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się ( grupa) nazywa prawo. Ale z prawem to nie jest nic związane. Tu
    > nikt prawem się nie podeprze. Po co to istnieje.

    A moze sprecyzujesz co cie tak poruszylo? Chyba ze jestes sfrustrowany i
    obrazony na caly swiat z jakiegos tam powodu...

  • 8. Data: 2003-11-30 01:35:42
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > się ( grupa) nazywa prawo. Ale z prawem to nie jest nic związane. Tu
    > nikt prawem się nie podeprze. Po co to istnieje.
    To poczytaj trochę moich odpowiedzi, ciekawe czy nadal będziesz tak
    twierdzić.
    Co nie zmienia faktu, że nie jestem tu zawsze i nie odpowiadam na wszystkie
    pytania.
    Taka grupa daje Ci szanse a nie gwarancje.
    Nie ma tu stałych dyżurów prawników. Wchodzimy kiedy chcemy i odpowiadamy na
    to, co nas zainteresuje. Oprócz nas wchodzą też laicy i nikt nie ma
    etykietki zawodowej ani opisu. Ale tak samo jest na innych grupach. Na
    medycynie masz farta jeśli odpowie Ci lekarz.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 9. Data: 2003-11-30 09:00:15
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>

    > Kiedyś też się na to naciąłem.

    Bo po prostu trzeba wiedzieć, czyje porady traktować serio - czytaj: kto
    jest prawnikiem na tej grupie. Jest kilku i ich porady są bardzo kompetentne
    i podparte prawem.

    HaNkA [ studentka prawa]:-))

  • 10. Data: 2003-11-30 09:02:07
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

> [...]
    na
    > to, co nas zainteresuje. Oprócz nas wchodzą też laicy i nikt nie ma

    Zgadzam się w całości z wypowiedzią Marty.
    Skromnie przypominam o orzeczeniu Trybunału w sprawie porad prawnych. Kto
    czuje się na siłach ten wypowiada się na grupie.

    Pozdrawiam
    zadowolonych i nie zadowolonych.

    mec. Michał
    www.prawo.hg.pl