  • 1. Data: 2003-11-29 23:23:01
    Temat: Ta Grupupa to jedno wielkie gówno
    Od: "Mario" <p...@W...poczta.onet.pl>

    Wypowiadaja sie tu ludzie nie mający nic do powiedzenia i żadnych
    kompetencji w sprawie. Zadajac pytanie i oczekujac odpowiedzi od
    fachowców nie doczekacie sie niczego. Sam na to liczyłem ale się
    przeliczyłem. Niewidzę sensu zadawać tu pytania.

  • 2. Data: 2003-11-29 23:48:53
    Temat: Re: Ta Grupupa to jedno wielkie gówno
    Od: "Natalia" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mario" <p...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > fachowców nie doczekacie sie niczego. Sam na to liczyłem ale się
    > przeliczyłem. Niewidzę sensu zadawać tu pytania.

    Nie ma przecież takiego obowiązku ???
    Nie widzisz sensu, to nie zadawaj, nikt nie obiecywał, że to bezpłatna
    kancelaria z pełnym serwisem. Ja nie jestem stałym bywalcem, ale czasem
    zaglądam, parę razy znalazłam odpowiedź na pytanie, parę razy nie. To w
    końcu grupa dyskusyjna, ludzie piszą to z własnej woli i w czasie wolnym.

    Natalia

  • 3. Data: 2003-11-29 23:57:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 30 Nov 2003 00:23:01 +0100, "Mario"

    >Wypowiadaja sie tu ludzie nie mający nic do powiedzenia

    Masz rację, i Twój post jest najlepszym tego dowodem.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-11-30 19:41:25
    Od: "andie" <a...@m...NoSpAm.pl>

[...]

    Lepiej zadaj pytanie na pl.rec.dziewczyna - tam napewno Cie
    zrozumieją ...

    andie

  • 5. Data: 2003-12-02 08:02:42
    Od: "Mario" <p...@W...poczta.onet.pl>