  • 1. Data: 2002-10-18 12:55:04
    Temat: pelnomocnictwa
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    Gdzie regulowana jest sprawa kiedy pelnomocnictwo musi byc notarialne
    a kiedy nie musi?

    --
    Marcin

  • 2. Data: 2002-10-18 13:16:25
    Temat: Re: pelnomocnictwa
    Od: "marcin" <s...@f...id.pl_das.weg>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    > Gdzie regulowana jest sprawa kiedy pelnomocnictwo musi byc notarialne
    > a kiedy nie musi?

    w okolicach art. 70 - 80 k.c.

  • 3. Data: 2002-10-18 14:48:58
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <aop13n$gdi$1@news.tpi.pl>, marcin wrote:

    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    >
    > w okolicach art. 70 - 80 k.c.

    90-100 ale i tak muszę zapytać, bo nie jest dla mnie to klarowne. Mój
    ojciec, posiadający moje pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie, zawarł
    umowę z pewną firmą budowlaną na wykonanie szeregu usług. Są z tym
    wykonaniem pewne kłopoty, a ojciec, już osoba w wieku podeszlym, mieszka
    od siedziby firmy dość daleko. Chciałbym, aby dalszą opiekę nad sprawą
    przejeła moja dziewczyna. Niestety w ww. umowie notarialne nie ma klauzuli
    o udzielaniu pełnomocnictwa wtórnego, a mnie nie ma chwilowo w Polsce.
    Pytanie: czy do reprezentowania mnie w zakresie dopełnienia tego typu
    umowy, nie wystarczy czasami pełnomocnictwo zwykłe?

    --
    Marcin