  • 1. Data: 2002-10-18 11:28:31
    Temat: firma KRUK
    Od: "grzechur" <g...@g...pl>

    drodzy grupowicze mam pytanie zwiazane z dzialalnoscia firmy KRUK
    niedawno dostalem od nich pismo ze mam nie zaplacone jakies raty w CLA
    (dawnym) i strasza mnie ze jezeli tego nie zaplace przysla jakis
    windykatorow, dadza do ogolnopolskiej bazy danych itp. oczywiscie listem
    zwyklym korespondencja od nich przychodzi
    mam pytanie czy CLA moglo dac im moje dane osobowe?? i czy to nie dziwne ze
    wszystkie listy przychodza bez potwierdzenia odbioru???
    bardzo prosze o pomoc w tej sprawie
    Grzechur

  • 2. Data: 2002-10-18 13:27:54
    Temat: Re: firma KRUK
    Od: "Patrycja" <k...@i...pl>

    Użytkownik "grzechur" <g...@g...pl> napisał

    | drodzy grupowicze mam pytanie zwiazane z dzialalnoscia firmy KRUK

    już współczuję, KRUK ściga mojego mężą, który uciekł z Polski, a więc jego
    długi są aktualnie moimi.....

    | niedawno dostalem od nich pismo ze mam nie zaplacone jakies raty w CLA
    | (dawnym) i strasza mnie ze jezeli tego nie zaplace przysla jakis
    | windykatorow, dadza do ogolnopolskiej bazy danych itp.

    Mnie również tak straszyli....I dopowiedzieli (ciekawe skąd mają mój nr na
    komórkę ), że są i inne sposoby, jeśli te nie podziałają...

    oczywiscie listem
    | zwyklym korespondencja od nich przychodzi

    Do mnie również..

    | mam pytanie czy CLA moglo dac im moje dane osobowe??

    Oczywiście, że tak...

    i czy to nie dziwne ze
    | wszystkie listy przychodza bez potwierdzenia odbioru???

    hmmm....zaczynają spokojnie....

    | bardzo prosze o pomoc w tej sprawie
    | Grzechur

    Makota
    GG# 2310668

  • 3. Data: 2002-10-18 13:49:52
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    Użytkownik "grzechur" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ze
    > wszystkie listy przychodza bez potwierdzenia odbioru???

    Ja osobiście uznałbym to za spam, wyp.... i zapomniał, ale pewnie i tak za
    jakiś czas przyjdzie znów.
    Po prostu mniej ich kosztuje taki list niż posłanie od razu gościa po kasę.
    Myślą, że jesteś rozsądny, przestraszysz się listu i zapłacisz. Może takie
    postępowanie czasem skutuje.
    CLA może w takim wypadku "dać" Twoje dane osobowe firmie, która ściąga
    należności.

    SOTB