  • 11. Data: 2010-12-26 00:09:56
    Temat: Re: parytet i partia kobiet
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    news:if5apv$p4i$8@inews.gazeta.pl...

    > minimum,
    >
    > nie ma "ustawy" mowiacej, ze musi byc minimum 65% mężczyzn.

    Czytałem: ma być minimum 35% kobiet lub mężczyzn. A co ma zrobić partia
    feministek, skąd wezmą tylu feministów?
    A na liście partii gejów jeśli taka by powstała, też mają być kobiety?

  • 12. Data: 2010-12-26 06:46:06
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Jest specjalna poprawka do przepisu uwzględniającego 3 osoby (ma być
    > co najmniej 1 kobieta i co najmniej 1 mężczyzna).

    Muszą jeszcze rozwiązać problem listy jednoosobowej.

  • 13. Data: 2010-12-26 07:24:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-26 07:46, Alek pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Muszą jeszcze rozwiązać problem listy jednoosobowej.

    Już nad tym pracują - mają wprowadzić trzecią płeć ("nieokreślona") ;)

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2010-12-26 08:07:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

> [...]

    > najmniej 1 kobieta i co najmniej 1 mężczyzna).
    >
    > Jak to było z tym socjalizmem i rozwiązywaniem jego problemów?

    Raczej jak to było u Orwela w Folwarku zwierzęcym

  • 15. Data: 2010-12-26 12:53:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.12.2010 08:24, Liwiusz pisze:

    > Już nad tym pracują - mają wprowadzić trzecią płeć ("nieokreślona") ;)

    Po angielsku można by to łatwiej rozwiązać...

    Wystarczy w rubryce "sex" wpisać "YES!" ;)

  • 16. Data: 2010-12-26 18:28:45
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    W dniu 2010-12-25 23:40, Liwiusz pisze:
    > Jak to było z tym socjalizmem i rozwiązywaniem jego problemów?

    "Socjalizm jest to ustrój, w którym bohatersko pokonuje się trudności
    nieznane w żadnym innym ustroju!" ;)

  • 17. Data: 2010-12-27 09:16:08
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2010-12-25 18:57, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
    > Nie - jeden chłop stanowi 33%.

    Zgodnie z nauką islamu jeden facet jest wart tyle co dwie kobiety ;)
    Wprowadzimy szariat i problem się zmniejszy ;)