  • 1. Data: 2010-12-25 17:07:13
    Temat: parytet i partia kobiet
    Od: "pyton" <p...@o...no>

    Na listach wyborczych każdej partii musi teraz być minimum 35%
    kobiet/mężczyzn.
    To kogo teraz wystawi partia kobiet? hi hi hi

  • 2. Data: 2010-12-25 17:48:48
    Temat: Re: parytet i partia kobiet
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 11:07 AM, pyton wrote:
    > Na listach wyborczych każdej partii musi teraz być minimum 35%
    > kobiet/mężczyzn.
    > To kogo teraz wystawi partia kobiet? hi hi hi

    minimum,

    nie ma "ustawy" mowiacej, ze musi byc minimum 65% mężczyzn.

  • 3. Data: 2010-12-25 17:51:27
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2010-12-25 18:07, pyton pisze:
    > Na listach wyborczych każdej partii musi teraz być minimum 35%
    > kobiet/mężczyzn.
    > To kogo teraz wystawi partia kobiet? hi hi hi

    ... a jeśli są 3 osoby na liście?
    (kolejne kretyństwo... Nie, nie Korwina. Zgadnijcie czyje.)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 4. Data: 2010-12-25 17:54:04
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 11:51 AM, Maruda wrote:

    > ... a jeśli są 3 osoby na liście?
    > (kolejne kretyństwo... Nie, nie Korwina. Zgadnijcie czyje.)

    sorry, ma byc minimum 35%, czyli dwie baby i jeden chłop.

  • 5. Data: 2010-12-25 17:57:34
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-25 18:54, witek pisze:

    > sorry, ma byc minimum 35%, czyli dwie baby i jeden chłop.

    Nie - jeden chłop stanowi 33%.

  • 6. Data: 2010-12-25 22:33:20
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    > sorry, ma byc minimum 35%, czyli dwie baby i jeden chłop.

    Ale wtedy chłopów jest 33+1/3%, czyli nie ma 35%. Gdzie należy złożyć
    donos i na kogo?
    ... bo ja bym doniósł na parlament.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 7. Data: 2010-12-25 22:40:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-12-25 23:33, Maruda pisze:

    > Ale wtedy chłopów jest 33+1/3%, czyli nie ma 35%. Gdzie należy złożyć
    > donos i na kogo?
    > ... bo ja bym doniósł na parlament.

    Jest specjalna poprawka do przepisu uwzględniającego 3 osoby (ma być co
    najmniej 1 kobieta i co najmniej 1 mężczyzna).

    Jak to było z tym socjalizmem i rozwiązywaniem jego problemów?

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2010-12-25 22:40:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/25/2010 4:33 PM, Maruda wrote:

    > Ale wtedy chłopów jest 33+1/3%, czyli nie ma 35%. Gdzie należy złożyć
    > donos i na kogo?
    > ... bo ja bym doniósł na parlament.

    na nie wazne na kogo tylko do kogo.
    do psychiatry.

    nalezy znalezc sobie jeszcze jednego frajera, ktory się później wycofa

  • 9. Data: 2010-12-25 23:20:55
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.12.2010 18:07, pyton pisze:
    > Na listach wyborczych każdej partii musi teraz być minimum 35%
    > kobiet/mężczyzn.

    Ocipieli??? To już nie może być partii męskich/żeńskich szowninistów?

    A jak w danej okolicy nie będzie dość chętnych mężczyzn/kobiet z danej
    partii to co, łapankę trzeba urządzić?

    > To kogo teraz wystawi partia kobiet? hi hi hi

    Ja proponuję iść dalej: wprowadzić parytety ze względu na: kolor skóry,
    wyznanie, orientację seksualną, wykształcenie oraz kolor i ilość włosów.

    Żeby było jeszcze śmieszniej.

  • 10. Data: 2010-12-25 23:31:31
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-25 23:40, Liwiusz pisze:

    > Jest specjalna poprawka do przepisu uwzględniającego 3 osoby (ma być co
    > najmniej 1 kobieta i co najmniej 1 mężczyzna).

    Ale tylko w wyborach do rad narodowych, znaczy do samorządów, bo sejm i
    senat ma oddzielną ordynację. Poprawkę wprowadził Senat (Sejm nie raczył
    problemu zauważyć).

    > Jak to było z tym socjalizmem i rozwiązywaniem jego problemów?

    Oj tam, oj tam... Posłowie się przednie bawią.