  • Data: 2018-01-10 16:44:51
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10-01-18 o 15:29, p...@g...com pisze:
    > --A co właściwie chcesz osiągnąć?
    > jedyne co moze osiagnac to powtorne doreczenie

    Ukaranie kuriera. Kurier się dowie, że mieszka tam "upierdliwy" klient i
    na przyszłość -choćby dla świętego spokoju - będzie normalnie doręczał.
    Natomiast głupio wyjdzie, jak się okaże, ze jednak był, tylko powiedzmy
    dzwonek nie zadziałał, albo akurat domownicy byli zajęci.

    Ja kiedyś stałem w oknie i widziałem -przypadkowo - jak listonoszka coś
    wkłada do skrzynki. Wyszedłem i to było awizo. Tyle, że się okazało, ze
    listonoszka nie ma w ogóle przesyłki. Później poczta wyjaśniła, że są
    dwa rodzaje tych doręczycieli. Małe listy nosi jeden (u mnie kobieta), a
    większe wozi samochodem drugi (akurat facet). Weszli w "zorganizowaną
    grupę przestępczą" :-) i listonoszka roznosiła awiza, zamiast facet
    paczki wozić. Od tego czasu nagle listonosze jakby zaczęli jednak
    zastawać domowników częściej, ale może to przypadek. Ale tu miała po
    prostu pecha, że zupełnie przypadkowo w tym momencie przez okno wyjrzałem.