  • Data: 2018-01-11 08:55:55
    Temat: Re: paczka inpost problem
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 stycznia 2018 17:08:42 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Jeśli ma monitoring taki normalny, jaki powinien być - a nie kamerę USB
    > na komputer - to system ma zabezpieczenia przed naruszeniem integralności.

    Większosć rejestratorów rejestruje pliki H.264
    Żeby dostarczyć je do inpostu trzeba je zgrac na pendiva wiec już ich integralnosc
    jest naruszona
    Ale to szczegół bo dla jednej przesyłki nikt się nie będzie bawił w ogladanie filmów
    Zarówno poczta polska jak i inpost mają tak duże kłopoty kadrowe że nikt się do
    kuriera nie czepi o jedna nie doręczona przesyłkę
    Musiałaby to być tak spektakularna akcja jak przed świętami gdzie nagrano kuriera jak
    z auta pod paczkomat przesyłki rzucał. Ale i trak nie jestem pewien czy go za to
    zwolnili
    Inna sprawa ze ja akurat staram się zamawiać przesyłki z allegro właśnie tylko przez
    inpost. Bo docierają w zdecydowanej większości następnego dnia, ew następnego dnia sa
    w paczkomacie
    Poczta polska ostatnio potrafi polecony priorytet 7 dni dostarczać.
    Wczoraj zona odebrała worki do odkurzacza wysłane poleconym poczty polskiej w piętek
    przed południem
    Przez inpost przesyłki otrzymuje p[rawie zawsze następnego dnia od nadania.