  • Data: 2005-05-07 19:21:44
    Temat: Re: oznaczenie grupy krwi
    Od: "cOOba" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W starych dowodach było to możliwe. W nowych niewykonalne technicznie

    To akurat wiedziałem pisząc ten post :)
    Nie napisałem tego wprawdzie, ale ja mam jeszcze stary dowód (rok
    urodzenia '78) wydany w '99 r. [pierwszy mi skradziono] w którym to, z tego,
    co zauważyłem jest takowa możliwość, co miałem okazję zaobserwować na
    przykładzie dowodu brata. Jest tylko jedna różnica: Czytając pieczątkę, na
    której grupa ta była oznaczona zauważyłem, iż pochodzi ona ze stacji
    krwiodastwa. Mam nadzieję, że nie jest to jedyna możliwość. Innym problemem
    jest to, że w momencie wymiany dowodu [nie wiem kiedy, ale kiedyś też będę
    musiał ją wykonać], z uwagi na niemożliwości techniczne wszystko to straci
    sens.