  • 1. Data: 2005-05-07 14:10:07
    Temat: oznaczenie grupy krwi
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    Ostatnio sam miałem okazję się na własnej skórze przekonać, że czasem warto
    być świadomym swojej grupy krwi. Ściślej rzecz biorąc to ja znam swoje 'Rh'
    ale czasem zdarzają się sytuacje, że trzeba mieć to 'czarno na białym' (choćby
    ostatnio, kiedy rozmawiałem z anestezjologiem przed operacją i jak
    powiedziałem, że znam swoją grupę to On odparł, że musi mieć na to papier i
    musiałem w tym celu wykonać badania, ale gdybym miał to w dowodzie to inna
    sprawa ;) ).Stąd też moja poważne pytanie: Czy jest możliwe (a jeśli tak, jak
    to należy zrobić) wstemplowanie już oznaczonej na papierze grupy krwi na
    przyszłość do dowodu osobistego, czy jest to możliwe tylko dla krwiodawców ?
    Jeśli to możliwe to gdzie mogę to załatwić. Sorry za banalne pytanie ;)

  • 2. Data: 2005-05-07 14:17:13
    Temat: Re: oznaczenie grupy krwi
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    cOOba wrote:

> [...]
    > czy jest to możliwe tylko dla krwiodawców ? Jeśli to możliwe to gdzie
    > mogę to załatwić. Sorry za banalne pytanie ;)

    W starych dowodach było to możliwe. W nowych niewykonalne technicznie

  • 3. Data: 2005-05-07 19:21:44
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

    > W starych dowodach było to możliwe. W nowych niewykonalne technicznie

    To akurat wiedziałem pisząc ten post :)
    Nie napisałem tego wprawdzie, ale ja mam jeszcze stary dowód (rok
    urodzenia '78) wydany w '99 r. [pierwszy mi skradziono] w którym to, z tego,
    co zauważyłem jest takowa możliwość, co miałem okazję zaobserwować na
    przykładzie dowodu brata. Jest tylko jedna różnica: Czytając pieczątkę, na
    której grupa ta była oznaczona zauważyłem, iż pochodzi ona ze stacji
    krwiodastwa. Mam nadzieję, że nie jest to jedyna możliwość. Innym problemem
    jest to, że w momencie wymiany dowodu [nie wiem kiedy, ale kiedyś też będę
    musiał ją wykonać], z uwagi na niemożliwości techniczne wszystko to straci
    sens.

  • 4. Data: 2005-05-07 20:09:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    cOOba wrote:

> [...]
    > musiał ją wykonać], z uwagi na niemożliwości techniczne wszystko to straci

    oznaczenie gurpy krwi można wykonać za opłatą w większości przychodni.
    Krew pobierana jest dwa razy w odstępie kilku dni w celu uniknięcia pomyłki.
    Dostaje się zaświadczenie z taką samą pieczątką jaką widziałeś w dowocie.
    I to zaświadczenie noś ze sobą.
    Jak masz stary dowód, to na podstawie zaświadczenia bardzo
    prawdopodobne, że wbiją ci to do dowodu.

  • 5. Data: 2005-05-07 22:06:38
    Od: "cOOba" <c...@o...pl>

> [...]
    > I to zaświadczenie noś ze sobą.
    > Jak masz stary dowód, to na podstawie zaświadczenia bardzo
    > prawdopodobne, że wbiją ci to do dowodu.

    Teraz już wszystko wiem i z pewnością sprawdzę podany tutaj sposób.
    Co wyjdzie - zobaczymy, ale spróbować nie zaszkodzi ;)

    EOT