eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoXbox360, problem banowania konsol a polskie realia... › Re: [ot] O polskich znakach (było: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...)
    From: "doom3" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [ot] O polskich znakach (było: Xbox360, problem banowania konsol a
    polskie realia...)
    Date: Tue, 17 Nov 2009 00:16:17 +0100

    news:hdsk0i$n18$1@news.interia.pl...

    > Dziwne. Pisanie bez jest bardzo skomplikowane. Kiedyś, jak pisałem
    > esesmany przez Kadu, to nieraz wręcz omyłkowo mi wychodziły ogonki.

    To oczywiscie kwestia ile ktos w danej materii operowal.

    > Ano jest. Człowiek się uczy pisania wzrokowo i przez ćwiczenia. Czytając
    > i pisząc ciągle niepoprawnie, utrwala sobie niepoprawne formy. Do tego
    > przestaje odróżniać niektóre wyrazy i źle je interpretuje. W jednym z
    > listów pisałeś ,,do pudla'' a ja się zastanawiałem przez chwilę, skąd Ci
    > pies wyskoczył.

    "Cłay ekserpmynet powzolił udowdonić tzeę, że pzry zasipie poczszgólenych
    słów w zdnaiu, nie ma zncazeina kojnoleść ltier skadającyłch się na dane
    sołwo. Wanże jset tyklo to, żbey pirewsza i osatntia lteria były na siwom
    mijsecu; ptzosaołe mgoą być w cakowłitym niedzłaie, a mimo to, nadal nie
    ponwinśimy meić prombleów z pczerzytaenim tego tesktu.

    Dzjiee się tak dletgeo, że nasz mzóg nie czyta wszstkiych lietr w wyriaze -
    bierze pod uwgaę tyklo peirwszą i ostaitną lietrę, i lizcbę lietr w wyazrie.
    Pzostaołe lietry są tyklo wksaózwkami, kótrym słoewm dany wryaz jest, lecz w
    przyapdku tychże lietr, dla mógzu nie ma cakłoiwcie znazceina, w jaikej
    koljeności są zapsiane."

    To tak na przekor, oczywiscie nie odbieraj tego jako zlosliwosc ;)

    > A ja Twoje teksty czytam 10 razy dłużej próbując odszyfrować o co
    > chodzi. A do tego powoduje to u mnie, opisane wyżej, zobojętnienie na
    > błędne formy.

    Pisma urzedowe i wszelkie inne oficjalne formy oczywiscie pisze juz (bez
    problemu) z ogonkami :)

    > No nic, trudno... Odfiltruję Cię i już. Napisałem to jednak, bo nie
    > jesteś jedyną (choć na szczęście coraz mniej takich przypadków) osobą
    > piszącą niepoprawnie. Możliwe, że część osób nie zdaje sobie sprawy
    > czemu to jest szkodliwe.

    Jest zaraza, jest i lekarstwo :)
    Swoja droga... osob piszacych bez polskich znakow zdaje sie, ze jest ciagle
    pod dostatkiem.

    doom3