  • Data: 2009-11-17 06:53:07
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: "doom3" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdtfsr$ni8$2@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Ehm, nie do konca. Kupujac konsole kupujesz takze dostep do tych serwerow.
    > Warunki wykluczania z korzystania serwerow nie moga byc w sprzecznosci
    > z polskim prawem (a wyzej z unijnym). Wykorzystanie wlasnych USTAWOWYCH
    > uprawnien do wykonania kopii zapasowej i korzystanie z tejze kopii
    > we wlasnym zakresie prowadzi do wylaczenia uslugi, ktora byla czescia
    > oferty. Tym samym warunki Microsoftu nadaja sie do zgloszenia do UOKiK
    > z postulatem uznania ich za klauzule niedozwolone. A na ewentualne
    > argumenty, ze Microsoft moze olac polski UOKiK mam kontrargument, ze
> [...]

    Nareszcie mi ktos dogodzil ;) (oczywiscie zartuje co by nie bylo)
    Tak jak odpisalem przed chwila Panu Jackowi_P do braku Live (XBL) dochodzi
    blokada dysku twardego konsoli, ktory to teoretycznie nie jest jej
    integralna czescia (mozna kupic wersje konsoli arcade, bez dysku a pozniej
    za ciezkie pieniadze ~250 zl dokupic dysk... ktory moze byc zablokowany
    przez MS do odczytu i zapisu przez Twoja konsole).

    --
    doom3