  • Data: 2009-11-17 06:29:47
    Temat: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisal:
> [...]

    Ehm, nie do konca. Kupujac konsole kupujesz takze dostep do tych serwerow.
    Warunki wykluczania z korzystania serwerow nie moga byc w sprzecznosci
    z polskim prawem (a wyzej z unijnym). Wykorzystanie wlasnych USTAWOWYCH
    uprawnien do wykonania kopii zapasowej i korzystanie z tejze kopii
    we wlasnym zakresie prowadzi do wylaczenia uslugi, ktora byla czescia
    oferty. Tym samym warunki Microsoftu nadaja sie do zgloszenia do UOKiK
    z postulatem uznania ich za klauzule niedozwolone. A na ewentualne
    argumenty, ze Microsoft moze olac polski UOKiK mam kontrargument, ze
    Nelli Kroes tylko czeka, aby skutecznie dorwac sie do malomiekkiego tylka :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek